Loading...

Welkom bij TuinKeur: hét keurmerk voor hoveniers

         
         
 

Bol.com versus TuinKeur

Wat heeft Bol.com nu met TuinKeur te maken?

Het zal je vast niet ontgaan zijn dat Bol de afgelopen tijd veel op de radio te horen is met een reclamespotje. Met hun radiospotje attenderen ze ondernemers dat je spullen ook via Bol kunt verkopen. De boodschap van het spotje is: “bereik meer mensen”. Met de online platform van Bol bereiken zij duizenden kopers en bieden ze winkeliers aan om de goederen via hun platform te verkopen. Dit levert de webshop eigenaren meer rendement op dan verkoop via hun eigen online shop.

Om producten of diensten te verkopen wil je natuurlijk zoveel mogelijk je doelgroep bereiken en zorgen dat je hun aandacht krijgt. Hoe meer hoe beter.

 

Waarom dan een associatie met TuinKeur?

Eigenlijk is het bij TuinKeur niet anders. Op de online platform van TuinKeur bereiken we maandelijks meer dan 32.000 bezoekers en zijn continue bezig om onze SEO zo in te richten dat bestaande bezoekers terugkeren op het TuinKeur platform maar dat ook blijven doen. Deze online bezoekers verwijzen wij weer door om specifiek te kiezen voor een TuinKeur hovenier.

 

Is je eigen website dan niet belangrijk?

Je eigen website is zeker belangrijk en je zult deze up to date moeten hebben. Wanneer de online bezoeker besluit om een TuinKeur hovenier in te schakelen wil hij van te voren graag weten met wie hij zaken gaat doen. De eerste aanzet doet TuinKeur voor je om zoveel mogelijk bezoekers te attenderen wie en wat TuinKeur doet. En vanuit daar laten wij ze navigeren naar onze aangesloten leden.

 

Zo kunnen alle aangesloten hoveniers profiteren van de grote aantrekkingskracht die wij met onze platform bereiken.

Bol.com versus TuinKeur