De Hulplijn
Groei en Bloei heeft een vaste rubriek genaamd “De Hulplijn”. Hierin worden tuinvragen van verschillende TuinKeur hoveniers behandeld. Het doel van de rubriek is om lezers te informeren over waarom een bestaande tuin (her-)ingericht zou worden.
Deze maand wordt een situatie van hovenier Rino Bosma van R. Bosma Groenprojecten uitgelicht. Benieuwd naar zijn werk? Neem dan een kijkje op zijn website.
Bron: Groei en Bloei – december – 2020 editie
Meer artikelen van Groei & Bloei
Interview hovenier: HOVENIERSBEDRIJF B.A.R.T.
Interview hovenier: In deze video zie je het interview met Bart Heremans van Hoveniersbedrijf B.A.R.T.. Benieuwd naar zijn bedrijf? Bekijk zijn website: http://hoveniersbedrijfbart.nl/ Leerzaam en...
Keuzestress
Tijdens de Klantendag van Tuinkeur in september jl, mocht ik vanuit mijn functie als GZ-psycholoog en eigenaar van psychologenpraktijk Ljocht, iets vertellen over het omgaan met stress. Stress (te...
Klantendag TuinKeur
TuinKeur Klantendag 2021 Op 24 september 2021 hield TuinKeur zijn klantendag. Ruim 100 klanten kwamen naar Ruinen. Met elkaar wilden ze spreken, ontspannen en zich beroepsmatig laten inspireren.In...
Vraag het Lieuwe (9)
Lieuwe Westra werkte jarenlang als hovenier voordat hij tuinadviseur werd bij TuinKeur. In elke editie van TuinSeizoen beantwoordt hij tuinvragen van lezers. Heb je een vraag voor hem? Mail deze dan...
TuinKeur geef gastles op Curio praktijkschool
Met veel plezier heeft TuinKeur gehoor gegeven aan de vraag van Curio Praktijkschool, vestiging in Breda, om de aftrap te geven voor het nieuwe schooljaar. Jelle Westra heeft een 3-uur durende...
De eerste honing
Mijn eerste eigen Honing De zomer loopt op het einde. Met verbazing hebben we de groei en ontwikkeling van onze tuin, ‘De Heerlyckheid’ gevolgd. Het weer zat deze zomer mee. Er was veel water en...
De hulplijn
Groei en bloei heeft een vaste rubriek genaamd "De Hulplijn". Hierin worden tuinvragen van verschillende TuinKeur hoveniers behandeld. Het doel van de rubriek is om lezers te informeren over waarom...
Communicatieproblemen met klanten voorkomen
Communicatieproblemen met klanten voorkomen. Met enige regelmaat krijgen we als TuinKeur vragen binnen van hoveniers. Een vraag die we regelmatig krijgen is: ‘Hoe ga ik om een met een consument die...
Vraag het Lieuwe (8)
Lieuwe Westra werkte jarenlang als hovenier voordat hij tuinadviseur werd bij TuinKeur. In elke editie van TuinSeizoen beantwoordt hij tuinvragen van lezers. Heb je een vraag voor hem? Mail deze dan...
Bekendmaking tweede kwartaal winnaar Schrijf & Win
In 2021 verloot TuinKeur 120x een TUINSeizoen jaarabonnement en 4x een cadeaubon van Kees Smit Tuinmeubelen t.w.v. €250,-! Je maakt kans op een prijs door een recensie te schrijven over de...