Een brug naar de consument
Jij bent één van de duizenden hoveniers in Nederland. De kans is groot dat er rondom jouw vestigingsplaats veel concurrentie is in hoveniersbedrijven. Maar vrees niet, als jij jouw huidige klanten behoudt én nieuwe klanten krijgt is er niks aan de hand.

Hoe krijg ik nieuwe klanten?
Met zoveel keus in hoveniers is het belangrijk dat jij de kans vergroot dat ze bij jou terecht komen. Natuurlijk doe je dit door vakwerk af te leveren als hovenier, maar de consument moet dit wel van jou weten. Dit bereik je door een goede uitstraling via online en offline media, een goede online vindbaarheid en een positieve reputatie.
Meer weten? Tuinkeur kan jou hierin ondersteunen: info@tuinkeur.nl
Wat biedt de ondersteuning van TuinKeur?
Allereerst brengt een lidmaatschap bij TuinKeur het gecertificeerde keurmerk met zich mee. Het is een garantie aan de klant dat jij aan de 5 zekerheden van TuinKeur voldoet. Dit haalt meteen twijfel weg bij de klant, het geeft ze een vertrouwd gevoel en bevestigt ze in hun keuze.
Wat zoeken klanten?
Klanten zoeken bevestiging en vertrouwen, een organisatie waar ze bij klachten op terug kunnen vallen. Een merk wordt steeds belangrijker voor consumenten, een (keur) merk is betrouwbaar en klanten zullen hier eerder voor kiezen.