Loading...

Welkom bij TuinKeur: hét keurmerk voor hoveniers

         
         
 

Team TuinKeur ondersteunt

Als ondernemer kom je tijdens je werk van alles tegen wat je moet regelen. Zaken als: administratie, verzekeringen, personeelszaken (bijvoorbeeld CAO) en diverse andere verplichtingen.

Dit alles naast je dagelijkse werk van het maken van offertes, klantgesprekken en het goed plannen van je werkzaamheden kan een hele taak zijn.

HELPDESK

Het is goed daarom om te weten dat er een HELPDESK is voor al jullie vragen. Je mag natuurlijk bellen naar ons maar mailen naar info@tuinkeur.nl is handiger. Het secretariaat inventariseert jullie vraag en kijkt welke collega het best contact op kan nemen. Lukt het ons niet om jullie telefonisch te bereiken dan sturen we een Whatsapp bericht of mail.
De HELPDESK inzetten voor korte vragen en opmerkingen wordt niet verrekend met het urentegoed. Wordt er naar aanleiding van de vraag een actie aan onze kant opgestart waar kosten aan verbonden zijn dan hoor je dat vooraf. Zo voorkomen we misverstanden.

Samen op weg naar een betere rentabiliteit is samen werken aan een goede interne organisatie van jullie bedrijven.