De huidige tijd is snel en verandert continu. We leven niet in een tijdperk van veranderingen, maar in de verandering van een tijdperk. Het is als ondernemer belangrijk om daar mee om te gaan en daarin mee te groeien. TuinKeur is al geruime tijd bezig om deze slag te maken en heeft voor 2015 een landelijk marketingplan uitgewerkt, om de hovenier in Nederland op de kaart te zetten.

De basis staat! Profiteert u mee?

Het credo anno 2015 is: continu blijven bewegen. Bedrijven die vasthouden aan de bestaande business modellen hebben het zwaar of bestaan al niet meer. TuinKeur heeft al vele veranderingen teweeggebracht en dit begint zijn vruchten af te werpen. De basis van een bedrijf moet kloppen om klaar te zijn voor de toekomst. De basis voor TuinKeur staat!

Tijd voor jou om hiervan te profiteren. TuinKeur heeft sterk ingezet op marketing en dat werkt. Binnen de branche zijn er TuinKeur-hoveniers die grote successen boeken. Maar het is niet alleen marketing! Bij TuinKeur staat een team van professionals met elk zijn specialisatie voor elke hovenier klaar. Op deze manier groeit de hovenier ook als ondernemer.

Met vakbekwaamheid richting de consument

TuinKeur gaat in 2015 de consument opzoeken samen met jou als TuinKeur-hovenier. Het doel hiervan is om de consument te laten zien dat hovenierswerk vakwerk is. Met een groot marketingplan willen we deze boodschap bij de consument brengen. Dit kan TuinKeur natuurlijk niet alleen, daarom doen we dat samen met onze hoveniers.

meer_tuinplezier_met_een_tuinkeur_hovenier_consument

TuinKeur consumentenmarketing 2015

Het marketingplan is uitgewerkt in vier seizoenen. Elk seizoen heeft zijn eigen thema en bijbehorende communicatiemiddelen voor ieder medium (waaronder persberichten, social media, advertenties, flyers, etc.). Deze middelen zijn voor jou als TuinKeurhovenier gratis te gebruiken om de weg naar de consument te bewandelen. TuinKeur gaat komend jaar groots zaaien, zodat ook jouw bedrijf zal gaan bloeien.

Heeft u hier vragen over? Wij horen het graag.