Ik spreek veel ondernemers die het wel eens hebben overwogen, het gebruik van een email handtekening. Helaas blijft het er vaak bij om deze goed in te stellen of te gaan gebruiken. Of ze weten niet hoe het werkt. TuinKeur helpt je graag verder.
De email handtekening wordt gebruikt om kort aan te geven wie de mail verstuurd heeft. Een goede afsluiting bevat in ieder geval de juiste contactgegevens, zodat de ontvanger makkelijk contact kan opnemen. Waar moet je email handtekening aan voldoen?
Naast de betrouwbaarheid die de handtekening uitstraalt wordt deze ingezet voor meerdere doeleinden. Heb je jezelf wel eens afgevraagd hoeveel mail je per week verstuurd? Als je onder al die mails een goed opgemaakte handtekening hebt kan dit het verkeer naar bijvoorbeeld je website en sociale media verhogen. Je kan zelfs overwegen om een boodschap in je email handtekening te zetten: ‘Let op: we zijn verhuisd’ of ‘Let op: tijd om uw gazon te verticuteren’. Doe dit wel op een passende manier.
De email handtekening is een onderdeel van je externe communicatie. Zorg er dan ook voor dat deze is opgemaakt in je huisstijl. Let er ook op dat collega’s dezelfde gepersonaliseerde handtekening gebruiken. Hiermee creëer je bij de ontvangers een éénduidig beeld van je organisatie.
Wil je ook een gepersonaliseerde email handtekening in eigen huisstijl? Neem dan contact met me op, 0528-331678 of theo@tuinkeur.nl. Ik help je graag verder.
Onlangs hebben we onze email handtekening weer vernieuwd. Met een persoonlijke foto.
Wat vind je er van? Ik hoor het graag: theo@tuinkeur.nl.
OVER TUINKEUR
ACTUEEL