Wilt u ook inspelen op de moestuin hype? Het is u waarschijnlijk niet ontgaan, maar de moestuin is nog steeds hip. Onlangs verscheen er een artikel op Marketing Tribune:
[Moestuin hype] 60% Nederlanders prefereert groente en fruit uit eigen tuin
Of er verband is met de recente AH-actie is niet keihard aangetoond, maar lijkt logisch: ruim 60 procent van de Nederlanders verkiest groente en fruit uit eigen tuin boven groente en fruit uit de winkel. Dat blijkt uit het grootste Europese tuinonderzoek dat is uitgevoerd in zeventien landen in opdracht van tuinspecialist Bakker. Niet voor niks kiest Albert Heijn ook dit jaar weer voor de moestuin potjes. Steeds meer mensen kweken hun eigen groente, fruit en kruiden. Lees hier het hele artikel >>>
Als hoveniersbedrijf kan je ook inspelen op de moestuin hype. Dit kan middels een advertentie, banner, website bericht, blog of vlog.
Of wellicht anders? Wil jij inspelen op deze ontwikkeling? Neem contact op om de mogelijkheden voor uw bedrijf te bespreken.
Wilt u ook de moestuin inzetten voor de marketing van uw bedrijf?
Neem dan contact op via de mail info@tuinkeur.nl of telefonisch via 0528-331678.