Wij zijn vanaf 24 december tot 3 januari gesloten. TuinKeur wenst iedereen een fijne dagen en een goed en gezond 2022!
TuinKeur logo

Coaching en sparring van TuinKeur

Persoonlijke ontwikkeling, individueel of in een groep.

Workshops en regiovergaderingen

De coaching en sparring van TuinKeur richt zich op onze aangesloten hoveniers door jaarlijks het land in te trekken met interessante workshops om een gezond en rendabel bedrijf te verkrijgen en te behouden. Leerzaam en inspirerend voor ambitieuze ondernemers die het daarnaast plezierig vinden ervaringen te delen! Dat kan overigens ook in onze TuinKeur whatsapp groep. Dagelijks komen daar vragen en reacties binnen!

 

Persoonlijke coaching, een op een.

Een andere dienst is de persoonlijke coaching en sparring van TuinKeur. Als ondernemer sta je er vaak alleen voor. Wij willen sparringpartner zijn voor onze leden. Wij luisteren naar de persoonlijke verhalen en bieden waar mogelijk handvatten zodat je met hernieuwde energie je bedrijf kunt professionaliseren. Laat je regelmatig coachen. Je kunt er je onderneming door laten groeien.

 

Persoonlijke coaching: omgaan met het jaarurenmodel.

De verplichte registratie van werk- meer- en minderuren kan nog steeds lastig zijn. Wat valt er precies onder de norm- of overuren en feestdagen? Wanneer ga je uitbetalen, wanneer kun je beter vrijaf geven? Verder krijg je als werkgever steeds vaker te maken met ouderschapsverloven. Hoe werkt dat precies? Waar hebben jouw werknemers recht op? Het is prettig kennis te hebben van het JUM.

 

Omgaan met de kritische klant.

Klanten worden steeds mondiger en komen steeds meer beslagen ten ijs. Informatie is immers voor iedereen te vinden op internet. Hoe reageer je op kritische noten bij de realisatie van tuinplannen die te goeder trouw worden uitgevoerd? In de coaching en sparring van TuinKeur maken we een concreet en praktisch toepasbaar stappenplan waarin we je helpen om van een kritische klant een tevreden klant te maken.

 

Hoe een goede offerte en toelichting op kwaliteit en uitvoering leiden tot meer (en beter) betaald werk.

Hoveniers beginnen hun onderneming vaak vanuit praktische ervaring en kennis. In het proces van groeien komen daar factoren als ondernemerschap, werkgeverschap en commercieel inzicht bij. Een ambitieuze ondernemer voedt ze graag.

 

Procesverbetering tot klantbehoud.

Hoe bouw je een goed klantenbestand op? Hoe zorg je dat een klant naar je toe komt en bij jou blijft? Welke invloed kun je hierop hebben?

 

Rendementsverbetering

Iets waar we relatief veel tijd aan besteden in de coaching en sparring van TuinKeur is rendementsverbetering van je onderneming. De training heeft tot doel om tot verbeterpunten te komen de leiden tot een structurele verbetering van het rendement. We gaan uit van de bestaande situatie en vertalen dat in een intakegesprek naar cijfers en vervolgens naar het offerte-traject.

Meer weten?

Informatie over onze andere diensten:  https://tuinkeur.nl/zakelijk/diensten/

Aangesloten hoveniers zijn te vinden op https://hoveniernederland.nl/