Wij zijn vanaf 24 december tot 3 januari gesloten. TuinKeur wenst iedereen een fijne dagen en een goed en gezond 2022!
TuinKeur logo

Digitale ondersteuning van TuinKeur

Digitale techniek is specialistenkennis.

Automatiseringsprogramma

Wanneer je als hovenier je organisatie runt met calculaties, offertes en facturen gemaakt in een professioneel software programma, geeft dit veel vertrouwen bij de klant. Bovendien is het praktisch de planning, inzicht in je uren, projecten en facturatie overal inzichtelijk te hebben. De digitale ondersteuning van TuinKeur bestaat o.a. uit het beschikbaar stellen van automatiseringsprogramma TuinKeur pro, voor leden. Je bedrijfsprocessen worden inzichtelijk en je interne organisatie verbetert. Zo kun je je energie blijven steken in werkzaamheden buiten de deur! Voor € 50,- per maand (incl 3 gebruikers) is er voor leden een volledig online pakket, op elke pc, tablet en telefoon te gebruiken, zonder beperking op modules.

Ook als je geen lid bent van TuinKeur kun je een proefversie starten. Zie www.tuinkeur.nl/service

 

Websitebouw en –beheer

Digitale techniek vereist kennis van ICT. Hoveniersbedrijven ontberen die kennis maar al te vaak, weten we uit ervaring, zodat wij dit graag voor je uitvoeren. Met ons servicepakket Zilver verstrekken we beveiligingsupdates voor je website en verzorgen actuele seizoensberichten (tuintips). Ook voor websitebouw en -beheer kun je bij ons terecht.

Helpdesk-ondersteuning

De digitale ondersteuning van TuinKeur bestaat verder uit hulp bij dagelijks voorkomende vragen. Zijn er onvoorziene problemen die op korte termijn een oplossing vragen? Onze helpdesk is vrijwel dagelijks tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar. Zijn we toch even van onze werkplek? Dan is het altijd mogelijk een bericht achter te laten. We bellen je dan zo snel mogelijk terug.

 

Hulp bij zoeken naar personeel

Overal is personeelstekort voelbaar, ook bij hoveniersbedrijven. Er is een dringende behoefte aan geschoolde, ervaren werknemers die zelfstandig kunnen werken. Wij zijn daar niet uniek in. Het probleem lijkt op korte termijn niet op te lossen. Meer mensen aantrekken lijkt voorlopig niet tot de mogelijkheden te behoren. De werkdruk onder hoveniers is groot. Hun werkdagen zijn overvol en agenda’s ver vooruit volgeboekt. Het personeelstekort in de hoveniersbranche komt daarmee zwaar op de schouders van de ondernemer te liggen. Soms kunnen secundaire arbeidsvoorzieningen bijdragen aan een stabiele werkomgeving. Vrijheid waarin personeel kan werken, verantwoordelijkheid die gedragen mag worden en waardering krijgen zijn belangrijke factoren die bijdragen aan het werkplezier van je personeel. De digitale ondersteuning van TuinKeur bestaat o.a. uit het maken van een goede vacaturetekst en/of advertentie door onze grafisch ontwerper.

 

Meer weten?

Over ons software programma TuinKeur Pro? https://tuinkeur.nl/zakelijk/ondersteunt/software/

Over HovenierNederland, de recensiewebsite waar onze hoveniers bij zijn aangesloten? https://hoveniernederland.nl/over/