Wij zijn vanaf 24 december tot 3 januari gesloten. TuinKeur wenst iedereen een fijne dagen en een goed en gezond 2022!
TuinKeur logo

Tuinkeur diensten-algemeen

Tuinkeur wijst consumenten de weg naar een gekwalificeerde hovenier en ondersteunt hoveniersbedrijven. Onze Tuinkeur diensten nader uiteengezet:

 Digitale ondersteuning 

 

  • Levering van een automatiseringspakket voor hoveniersbedrijven. Meer hierover:  https://tuinkeur.nl/zakelijk/ondersteunt/software/ 
  • Websitebouw en –beheer.  
  • Keuze uit enkele servicepakketten. 
  • Helpdesk-ondersteuning. We zijn dagelijks bereikbaar via telefoon en mail. Voor onze aangesloten hoveniers is er een app-groep waar dagelijks informatie in gedeeld wordt.   

 

Ondersteuning bedrijfsvoering  

 

  • Gebruik van onze branche-gerichte algemene voorwaarden.     
  • Ondersteuning personeelszaken; arbeidscontracten, cao-vragen en BBL-subsidies. * 
  • Gebruik en ondersteuning van het jaarurenmodel.  Zie https://tuinkeur.nl/zakelijk/ondersteunt/coaching/verrekening-jaarurenmodel-hoe-dan/ 
  • Bodemonderzoek.   
  • Toegang tot HovenierNederland.nl. De recensiewebsite van hoveniers.   
  • Hulp bij zoeken naar personeel door het opstellen van vacatures en/of advertenties.  

 

Huisstijl- en promotiematerialen 

 

  • Ontwerp en levering van burenkaart, folders, offertemap, briefpapier, visitekaartjes, kerstkaarten, beurs- en standmaterialen en buitenreclame. 

 

 Verkoopondersteuning 

 

  • Gebruik van voorbeelddocumenten bedrijfsvoering: inventarisatieformulier, offerteformulier, meerwerkformulier etc. Met de herkenbare TuinKeur huisstijl zorg je voor herkenning bij je klant.  
  • Verzorgen van wekelijkse facebookberichten.Graag verzorgen we voor je, 2 keer per week, een facebookbericht dat seizoensgericht is en zorgt voor een consistente, actuele en betrokken presentatie van je bedrijf.  
  • Wekelijks ontvang je van ons actuele bedrijfsinformatie via onze nieuwsbrief. 

 

Coaching & sparring 

 

  • Coaching en advisering. Blijf op de hoogte door je regelmatig te laten coachen.    
  • Workshops en regiovergaderingen in het land. We trekken jaarlijks het land in met interessante workshops over een gezond en rendabel bedrijf. Het is prettig ondernemer te zijn en ervaringen te delen!    
  • Geschillenbemiddeling. Een van de Tuinkeur diensten is bemiddeling tussen gecertificeerde ondernemers en klanten.  Hierbij wordt op neutrale wijze naar de situatie gekeken, beoordeelt op juridische grondslag en geadviseerd.  
  • Sparringpartner en adviseur.  Wij luisteren naar je persoonlijke verhaal en bieden waar mogelijk ook handvatten zodat je met hernieuwde energie je bedrijf kunt professionaliseren.  

 

Meer weten over de Tuinkeur diensten? Bel ons 0528-331678 of mail ons: info@tuinkeur.nl  

 

 

————————————————————————————————- 

 

 

*Direct naar info over bbl subsidies?  https://www.collandarbeidsmarkt.nl/regeling/bbl-opleidingen-hoveniers/