Wij zijn vanaf 24 december tot 3 januari gesloten. TuinKeur wenst iedereen een fijne dagen en een goed en gezond 2022!
TuinKeur logo

Verkoopondersteuning van TuinKeur

Leg afspraken goed vast. Het voorkomt discussies.

TuinKeur hoveniers maken tijdens de contactmomenten met de klant graag gebruik van de voorbeelddocumenten van TuinKeur. Ze zijn onderdeel van de verkoopondersteuning van TuinKeur. Ze geven gemak, overzicht en overtuigingskracht bij een eerste gesprek, maar ook tijdens de uitvoering van een tuinklus en wanneer het project afgeleverd wordt.

 

Bedrijfsfolder

Bij je 1e gesprek is er een offertemap beschikbaar dat de volgende formulieren herbergt:

Je bedrijfsfolder. Val jij op met de uitvoering van je folder? Straalt jouw folder een beleving uit? Is hij herkenbaar met een logo? Dit zijn enkele vragen die wij bij het vervaardigen van een professionele folder aan de orde laten komen. Onze grafisch ontwerper maakt er iets moois en informatiefs van.

 

Folder 5 zekerheden.

De folder met de 5 zekerheden van TuinKeur, die de betrouwbaarheid, kwaliteit, service, vakbekwaamheid en professionaliteit van jou als hovenier weergeven. Jij staat voor je geleverde producten en diensten. Je neemt bezwaren weg, luistert naar wat de klant echt wil, speelt in op de behoeften en geeft garantie. Voorgaande is de exclusieve verkoopboodschap die jij de klant meegeeft en waardevolle verkoopondersteuning van TuinKeur! Folder inzien:  https://tuinkeur.nl/tuinkeur-brochure/

 

Garantiecertificaat.

Naast het garantiecertificaat verstrek je eveneens een recensieformulier. Dit kan je klant invullen. Hiermee maakt men kans op een leuke prijs.

 

Praktische formulieren.

  • Het inventarisatieformulier is de leidraad voor het intakegesprek bij de klant. Daardoor kun je zorgvuldig een offerte aanbieden. Met schetsraster op achterkant. Gepersonaliseerd op naam of in de TuinKeur huisstijl.
  • Meerwerkformulieren zijn er om extra werkzaamheden vast te leggen en discussie achteraf te voorkomen. Set van twee formulieren (samengebundeld op een blok) waarvan één doordrukvel, gebundeld op een blok. Gepersonaliseerd op naam of in de TuinKeur huisstijl.
  • Opleveringsformulier. Controle van uitgevoerde projectwerkzaamheden en vastleggen van aanpassingen leg je vast in het opleveringsformulier. Set van twee formulieren (samengebundeld op een blok) waarvan één doordrukvel, gebundeld op een blok. Gepersonaliseerd op naam in jouw huisstijl of in de TuinKeur huisstijl. Terwijl je op locatie bezig bent met de klus is het een mooi moment je bedrijf te promoten met de burenkaart. 

 

Facebookberichten

Een betaalde dienst uit de verkoopondersteuning van Tuinkeur is bovendien de verzorging van twee-wekelijkse facebookberichten.  De facebookberichten zijn  seizoensgericht en zorgen voor een consistente, actuele en betrokken presentatie van je bedrijf.

 

Nieuwsbrieven

Wekelijks ontvang je van ons actuele bedrijfsinformatie via onze nieuwsbrief.

 

Andere gekwalificeerde hoveniersbedrijven vinden? Zie https://hoveniernederland.nl/