TuinKeur. Het kwaliteitskeurmerk voor hoveniers.

TuinKeur.

Het kwaliteitskeurmerk voor hoveniers.

TuinKeur logo

Klantendag TuinKeur

Klantendag TuinKeur

okt 6, 2021

TuinKeur Klantendag 2021

Op 24 september 2021 hield TuinKeur zijn klantendag. Ruim 100 klanten kwamen naar Ruinen. Met elkaar wilden ze spreken, ontspannen en zich beroepsmatig laten inspireren.
In de ochtend werden bedrijfsmatige onderwerpen uiteengezet. Na de lunch was er tijd voor een fietstocht door landelijk en zonnig Ruinen. De dag werd afgesloten met een barbecue.

Conclusie TuinKeur Klantendag:

Leerzaam en gezellig. Dat waren de complimenten die het TuinKeur team kreeg over haar ledendag in Ruinen op 24 september jl. Vooraf werd, in de groepsapp van TuinKeur, het team al gekscherend uitgedaagd. Waarom kon er geen BBQ worden gehouden in de tuin deze keer? Met deze uitdaging op zak, werd besloten de TuinKeur Ledendag te organiseren op een mooie groene locatie in Ruinen. Het werd Buitencentrum de Poort. Ongeveer 100 bezoekers konden ‘s ochtends deelnemen aan een plenair programma.

Gespreksonderwerpen.

Diverse onderwerpen die leven in onze groene branche en onder hoveniers werden benoemd. Gesproken werd over de berekening van je persoonlijke tarief, en de ontwikkeling van de tarieven in economisch opzicht. Verder waren er cao-wetenswaardigheden over de registratie van voertuigen, het jaarurenmodel, het wettelijk vastgestelde bevallingsverlof en de invulling van je personeel. Verder kwamen aan bod wat we zoal verdienen en wat je wellicht zou willen verdienen om ook een goede pensioenvoorziening te hebben.

Ontspanning op de TuinKeur Klantendag.

Na een uitgebreide lunch werd op de fiets een bezoek gebracht aan Tuinproject De Heerlyckheid, Wijngaard Runa en de schaapskooi in Ruinen. Al fietsend en kletsend maakten we kennis met elkaar en met Drenthe! Het contact met TuinKeur maar ook met elkaar werd als zeer verrijkend ervaren. Team TuinKeur bedankt alle bezoekers! Volgend jaar gaan we het zeker herhalen!

Bijgaande video geeft een impressie!

Een uitgelicht onderwerp op deze TuinKeur Klantendag, dat we hier even uit willen lichten en op de dag zelf verzorgd werd door psycholoog Sytske Spoelstra, ging over ‘Stress’. In hoeverre heb je er last van? Wat bezorgt je stress? Hoe ervaar je het? En, wat doe je als je stress ervaart?

Heeft u vragen over dit artikel?

Astrid Fehrmann
Secretariële zaken

Ik kan je helpen bij al je vragen. Neem via onderstaande knop contact met mij op en ik zal je z.s.m. te woord staan.

Meer over promotie

TERUGBLIK KLANTENDAG 2023

TERUGBLIK KLANTENDAG 2023

De Klantendag ligt al een paar weken achter ons. Stagiaire Lieke heeft voor ons een bijzonder leuke compilatie gemaakt van beelden. We laten je er graag van meegenieten!

Terugblik regiobijeenkomsten

Terugblik regiobijeenkomsten

TuinKeur hield de afgelopen tijd regiobijeenkomsten met leden. In kleine groepjes, met andere hoveniers, de bedrijfsresultaten van het afgelopen jaar bespreken is een hele stap. Je stelt jezelf en je bedrijf kwetsbaar op. Na het analyseren van de digitale cijfers...

Regiobijeenkomsten 2023

Regiobijeenkomsten 2023

We gaan weer regiobijeenkomsten houden! Wat voor invloed heb jij als ondernemer op bedrijfsresultaten? In kleine kring van TuinKeur leden spreken we over onze cijfers. Uitgangspunt van deelname aan deze bijeenkomst is dat iedere deelnemer zijn cijfers (2021 of 2022...

Impressie workshopavond TuinKeur 2022

Impressie workshopavond TuinKeur 2022

Het is inmiddels een bekend gegeven: TuinKeur gaat jaarlijks op reis door Nederland met workshops om de hoveniers in onze branche een spiegel voor te houden. Op dit moment zijn er 14 bijeenkomsten in heel Nederland gepland, zodat iedere hovenier in zijn of haar regio...