De term ‘meerwaarde’ staat onder andere voor extra waarde, pluspunten of surplus.
De laatste tijd hoor je de term ‘meerwaarde’ vaak. Om aan te geven waarom jij of je werk meer waarde vertoont dan wat je ziet.
Jouw meerwaarde benadrukken in de markt is voor TuinKeur belangrijk. Daarom zetten we naast jouw persoonlijke en herkenbare dienstverlening ook in op een groot aantal andere zaken. Ons doel is die meerwaarde te bieden die jou en je bedrijf een goede basis geven in de markt, nu en later.
Hoe we dat doen?
1 Door als TuinKeur in te zetten op verbetering en een goede rentabiliteit. Het coachen en de persoonlijke begeleiding van de ondernemer is een belangrijk onderdeel,
2 Door de consument te informeren dat meerwaarde van een hovenier zich vertaalt in betrouwbaarheid, kwaliteit en vakmanschap. En dat er een externe partij, TuinKeur, is die dit bevestigt,
3 Met TuinKeur.nl als platform kennis, ervaring en tuinideeën het merk TuinKeur te promoten om zo de consument te overtuigen; kies voor hovenier met TuinKeur, nu al ruim 60.000 bezoekers per maand,
4 Door maandelijks in bladen zoals Groei en Bloei, Tuinseizoen en Buitenleven het merk TuinKeur uit te dragen,
5 Door de recensie site HovenierNederland.nl met nu al ruim negen duizend recensies te promoten middels acties en prijzen. Recensies zijn steeds meer overtuigende argumenten om voor jouw bedrijf te kiezen,
6 Door op diverse social media voortdurend aanwezig te zijn. Met Facebook, Pinterest en Instagram weten consumenten TuinKeur en haar hoveniers steeds meer te vinden en waarderen,
7 Door samen als groep TuinKeur onze branche te promoten. Niet alleen bij consumenten. Ook jongeren enthousiast maken om te kiezen voor een baan met toekomst. Door ook binnen onze branche de groeimogelijkheden te benadrukken.
Samen kunnen we meer, samen komen we verder.
Veeleisende klant dwingt ondernemers tot actie
‘De race naar de bodem’ is een snelle weg naar veel werk en weinig verdienen.
Iedere ondernemer kent de voortdurende uitdaging om te komen tot werk met een goed resultaat. Consumenten vragen en eisen veel. De term ‘meerwaarde’ kom je te pas en onpas tegen.
OVER TUINKEUR
ACTUEEL