Welkom bij TuinKeur: hét keurmerk voor hoveniers

         
Wij zijn vanaf 24 december tot 3 januari gesloten. TuinKeur wenst iedereen een fijne dagen en een goed en gezond 2022!
 
< Alle onderwerpen
Afdrukken

Het kan een aantal oorzaken hebben dat je niet kunt inloggen in de CannonWorks APP:

1. Je e-mailadres is niet bekend 

Je hebt een ander e-mailadres ingevuld dan waarmee je ooit gestart bent. Weet je niet meer met welk e-mailadres je destijds bent aangemeld, stuur dan een mail naar support@cannonworks.nl

2. Je bent je wachtwoord vergeten

Wanneer je jouw wachtwoord bent vergeten, dan moet je deze opvragen via de webpagina https://secure.cannonworks.com Je kunt daar je wachtwoord resetten via de link ‘Wachtwoord vergeten’

Wanneer je vervolgens je een nieuw wachtwoord hebt ingesteld, open dan de App opnieuw en log dan in met het nieuwe wachtwoord.

Kom je er met bovenstaande oplossingen niet uit, stuur dan een mail naar support@cannonworks.nl.

Vorige Ik krijg geen kopie meer van mijn verzonden offerte of factuur
Volgende Moet ik met CannonWorks mijn hele boekhouding anders doen?

01030506

© Copyright 2020 TuinKeur