Loading...

Ondersteunt

Wie bent u? Hoe ziet uw bedrijf er uit? Hoe komt u over op de consument?

Als ondernemer geniet u de vrijheid in uw doen en laten. Maar dit brengt ook met zich mee dat u er bij veel zaken alleen voorstaat. TuinKeur is voor veel van haar aangesloten bedrijven een klankbord/coach. Met alledaagse maar ook specifieke vragen uit het ondernemerschap kan de hovenier bij ons terecht. Wij bieden concrete antwoorden waar u direct mee aan de slag kunt. Dit bespaart u tijd, die u kunt investeren in uw klant, de consument.

Samen sterk in ondernemerschap.

TuinKeur staat haar gecertificeerde bedrijven bij in diverse facetten van de bedrijfsvoering. Denk aan bijvoorbeeld ondersteuning bij het opstellen van een offerte of administratieve zaken. Maar ook in de communicatie met de (potentiële) klant kunnen wij een rol spelen! Denk aan presentatie en representatie: wij zijn graag uw klankbord!

Neem contact op


Telefoon: 0528-331678


Whatsapp: +31 528 331 678 (08:30 – 17:00)


E-mail: info@tuinkeur.nl


Laat een reactie achter

TuinKeur tools voor hoveniers

Samen naar uw klant

TuinKeur ontwikkelt samen met haar hoveniers veel handige tools, ter ondersteuning van bedrijfs-processen. Elke tool heeft een bepaald doel, een bepaalde werkwijze en zorgen voor herkenning bij consumenten. Onderstaand enkele producten en handige tools.

Coaching

Samen groeien we verder

Procesverbetering klantbehoud

Met zijn allen druk met werken: maar hoe bouwt u een goed klantenbestand op? Hoe zorgt u dat een klant naar u toe komt, maar vooral ook blijft?

Offertecoaching

Een offerte: visitekaartje naar uw klant, maar in de praktijk helaas vaak een ondergeschoven kindje. Met een duidelijke offerte die u potentiële klant begrijpt bent u onderscheidend!

Vindbaarheid van mijn bedrijf

Uw bedrijf en communicatie: hoe ben ik vindbaar zonder torenhoge kosten?

Het jaarurenmodel

De cao verplicht hoveniers om de uren te registreren. Werknemers hebben recht op inzicht in hun uren. Voor TuinKeur-ondernemers is een applicatie voor het jaarurenmodel beschikbaar. Het is een model waarbij u de uren van uw medewerkers eenvoudig bij kunt houden.

Omgaan met de kritische klant

Deze cursus geeft inzicht in hoe te handelen. Als u met plezier werkt en kunt blijven werken scoort u beter en houdt u het langer vol!

Verbetering rendement

Heeft u een lekkere omzet gedraaid vorig jaar? Gefeliciteerd! Maar hoe zit het met de winst? Heeft u voldoende facturabele uren? Prijs is niet alles bepalend. Hoe gaat u hier mee om? Graag kijken we samen hoe slimmer werken meer kan opleveren.

Software voor de hoveniersbranche

Het beste van twee werelden in één pakket!

CannonWorks en TuinKeur presenteren software voor de hoveniersbranche. Met een aantal klikken wordt u door het hele bedrijfsproces geleid. Klantgegevens, calculaties, offertes, projecten, urenregistratie en een koppeling met uw boekhoudpakket. U gaat vanaf nu tijd besparen, waarbij direct alles online inzichtelijk wordt, want meten is weten!

Starten met CannonWorks

Gebruik de handleiding voor CannonWorks om kennis te maken met de vele opties van het programma.

Nieuwsbrief

Schrijf u in en ontvang updates over de nieuwe ontwikkelingen van het Cannonworks software pakket voor hoveniers.

Handige video’s

Met de video’s wordt stapsgewijs uitgelegd hoe alles in het programma werkt. Wel zo makkelijk.

Persoonlijk advies?

Graag kijken we samen naar uw bedrijf. Wat kunnen we voor elkaar betekenen en hoe kunnen we elkaar ondersteunen? Samen bespreken we graag hoe wij uw bedrijf kunnen verbeteren.

Neem contact met ons opStuur een WhatsApp

Recente berichten

‘Bedrijfseconomisch gezien is corona het beste wat een hoveniersbedrijf kan overkomen’

"Bij De Groene Vingers in Arnhem hebben ze het druk, heel erg druk. De coronacrisis zorgt daar soms voor een crisis in de planning. Want met flinke wachtrijen moet er goed vooruit worden gepland. ‘Gelukkig zijn mensen wel bereid om wat langer te wachten op een nieuwe...

Uitleg TuinKeur Pro

Hoveniers zijn vooral druk met het aanleggen en onderhouden van tuinen. Dit is iets waar ze goed in zijn en wat hun passie is. Als je een eigen onderneming hebt ontkom je er niet aan om administratief werk te moeten doen. Denk hierbij aan: het noteren van gewerkte...

Hovenier in Beeld

Jelle, bedrijfsadviseur van TuinKeur, reist regelmatig Nederland af om te praten met verschillende hoveniers. Dit doet hij voor o.a. oriëntatiegesprekken en persoonlijke coaching. Tijdens zijn laatste reizen heeft Jelle verscheidene hoveniers geïnterviewd over hun...

Voldoet jouw logo?

Jouw logo is het vlaggenschip voor jouw bedrijf. Het is het eerste wat een consument ziet, is door jouw hele huisstijl te vinden en is wat de buurtbewoners op je bedrijfsbus zien geprint. Kortom is een logo vaak de eerste indruk die je achterlaat van jouw bedrijf. Een...

Bol.com versus TuinKeur

Wat heeft Bol.com nu met TuinKeur te maken? Het zal je vast niet ontgaan zijn dat Bol de afgelopen tijd veel op de radio te horen is met een reclamespotje. Met hun radiospotje attenderen ze ondernemers dat je spullen ook via Bol kunt verkopen. De boodschap van het...

Rangorde op HovenierNederland

Onlangs was er een leuke discussie in onze TuinKeur Hoveniers app (zit je er nog niet in, meld je dan aan!) over de rangorde op HovenierNederland bij het zoeken op postcode/plaats. HovenierNederland zoekt met een zogenaamd logaritme. Daarbij worden meegenomen: De...

Merken bieden steeds meer zekerheid

Merken zijn in de coronatijd belangrijker geworden voor de consument. Door corona zijn we uit ons ritme geraakt en zijn we onzekerder geworden. Elke vorm van vertrouwen en zekerheid die kan worden geboden wordt nu daarom extra gewaardeerd. Een keuze maken voor een...

Misverstanden bij garantie

Veel mensen zijn niet goed op de hoogte van de garantieregelingen. Hierdoor ontstaan er geregeld discussies over gebruikte materialen. Soms worden hierbij klanten aan de kant gezet, omdat er wordt gedacht dat ze na een jaar van de garantie af zijn. Dit klopt echter...

Zeg vaker nee

Vaak ligt er voor hoveniers meer werk dan ze aankunnen. Hierdoor moet je al je werk strak inplannen. Je verdeelt de beschikbare tijd en maakt keuzes over wat je wel en niet gaat doen. Wat sneuvelt er dan meestal bij veel werk? De communicatie met de klant. Afspraken,...

Initiatieven van TuinKeur

TuinKeur ontwikkelt verschillende initiatieven om hoveniers te ondersteunen, waaronder: