Wij zijn vanaf 24 december tot 3 januari gesloten. TuinKeur wenst iedereen een fijne dagen en een goed en gezond 2022!

Ondersteunt

Wie bent u? Hoe ziet uw bedrijf er uit? Hoe komt u over op de consument?

Als ondernemer geniet u de vrijheid in uw doen en laten. Maar dit brengt ook met zich mee dat u er bij veel zaken alleen voorstaat. TuinKeur is voor veel van haar aangesloten bedrijven een klankbord/coach. Met alledaagse maar ook specifieke vragen uit het ondernemerschap kan de hovenier bij ons terecht. Wij bieden concrete antwoorden waar u direct mee aan de slag kunt. Dit bespaart u tijd, die u kunt investeren in uw klant, de consument.

Samen sterk in ondernemerschap.

TuinKeur staat haar gecertificeerde bedrijven bij in diverse facetten van de bedrijfsvoering. Denk aan bijvoorbeeld ondersteuning bij het opstellen van een offerte of administratieve zaken. Maar ook in de communicatie met de (potentiële) klant kunnen wij een rol spelen! Denk aan presentatie en representatie: wij zijn graag uw klankbord!

Neem contact op


Telefoon: 0528-331678


Whatsapp: +31 528 331 678 (08:30 – 17:00)


E-mail: info@tuinkeur.nl


Laat een reactie achter

TuinKeur tools voor hoveniers

Samen naar uw klant

TuinKeur ontwikkelt samen met haar hoveniers veel handige tools, ter ondersteuning van bedrijfs-processen. Elke tool heeft een bepaald doel, een bepaalde werkwijze en zorgen voor herkenning bij consumenten. Onderstaand enkele producten en handige tools.

Coaching

Samen groeien we verder

Procesverbetering klantbehoud

Met zijn allen druk met werken: maar hoe bouwt u een goed klantenbestand op? Hoe zorgt u dat een klant naar u toe komt, maar vooral ook blijft?

Offertecoaching

Een offerte: visitekaartje naar uw klant, maar in de praktijk helaas vaak een ondergeschoven kindje. Met een duidelijke offerte die u potentiële klant begrijpt bent u onderscheidend!

Vindbaarheid van mijn bedrijf

Uw bedrijf en communicatie: hoe ben ik vindbaar zonder torenhoge kosten?

Het jaarurenmodel

De cao verplicht hoveniers om de uren te registreren. Werknemers hebben recht op inzicht in hun uren. Voor TuinKeur-ondernemers is een applicatie voor het jaarurenmodel beschikbaar. Het is een model waarbij u de uren van uw medewerkers eenvoudig bij kunt houden.

Omgaan met de kritische klant

Deze cursus geeft inzicht in hoe te handelen. Als u met plezier werkt en kunt blijven werken scoort u beter en houdt u het langer vol!

Verbetering rendement

Heeft u een lekkere omzet gedraaid vorig jaar? Gefeliciteerd! Maar hoe zit het met de winst? Heeft u voldoende facturabele uren? Prijs is niet alles bepalend. Hoe gaat u hier mee om? Graag kijken we samen hoe slimmer werken meer kan opleveren.

Software voor de hoveniersbranche

Het beste van twee werelden in één pakket!

CannonWorks en TuinKeur presenteren software voor de hoveniersbranche. Met een aantal klikken wordt u door het hele bedrijfsproces geleid. Klantgegevens, calculaties, offertes, projecten, urenregistratie en een koppeling met uw boekhoudpakket. U gaat vanaf nu tijd besparen, waarbij direct alles online inzichtelijk wordt, want meten is weten!

Starten met CannonWorks

Gebruik de handleiding voor CannonWorks om kennis te maken met de vele opties van het programma.

Nieuwsbrief

Schrijf u in en ontvang updates over de nieuwe ontwikkelingen van het Cannonworks software pakket voor hoveniers.

Handige video’s

Met de video’s wordt stapsgewijs uitgelegd hoe alles in het programma werkt. Wel zo makkelijk.

Persoonlijk advies?

Graag kijken we samen naar uw bedrijf. Wat kunnen we voor elkaar betekenen en hoe kunnen we elkaar ondersteunen? Samen bespreken we graag hoe wij uw bedrijf kunnen verbeteren.

Neem contact met ons opStuur een WhatsApp

Recente berichten

Problemen voorkomen in je hoveniers offerte

Problemen voorkomen in je hoveniers offerte. Met enige regelmaat krijgen we klachten binnen van consumenten. En hoe gek het misschien ook klinkt: daar zijn we blij mee! Dat geeft immers aan dat de keuze voor een TuinKeur bedrijf van belang is voor de consument. Een...

Interview hovenier: HOVENIERSBEDRIJF B.A.R.T.

Interview hovenier: ​In deze video zie je het interview met Bart Heremans van Hoveniersbedrijf B.A.R.T.. Benieuwd naar zijn bedrijf? Bekijk zijn website: http://hoveniersbedrijfbart.nl/ Leerzaam en gezellig. Dat waren de complimenten die het TuinKeur team kreeg haar...

Communicatieproblemen met klanten voorkomen

Communicatieproblemen met klanten voorkomen. ​Met enige regelmaat krijgen we als TuinKeur vragen binnen van hoveniers. Een vraag die we regelmatig krijgen is: ‘Hoe ga ik om een met een consument die zelf de materialen wil bestellen?’  Soms wil de consument de regie...

Digitale klic-melding vereist!

Per 1 april 2021 is het verplicht om de Klic-melding digitaal te hebben op de graaflocatie. Voorgeen voldeed een papier versie of een PDF bestand echter is dit sinds 1 april 2021 veranderd. Je moet dus ten aller tijden de Klic-melding digitaal beschikbaar hebben. We...

Een hovenier en geld verdienen! Hoe dan?

Persoonlijke coaching ‘Met enige jaren ervaring als zelfstandig hovenier had ik meer en meer behoefte aan ondersteuning. Niet omdat ik onvoldoende werk heb. Maar vooral om als ondernemer meer te groeien.’ Een uitspraak van een hovenier. De persoonlijke coaching van...

Spoed achter onduidelijkheid gebruik bestrijdingsmiddelen

Staatssecretaris van Veldhoven heeft op 18 december de Tweede Kamer middels een brief geïnformeerd om met een wetsvoorstel duidelijkheid te creëren rondom het professioneel gebruik van bestrijdingsmiddelen. Zoals in eerdere berichtgeving is aangegeven is in een...

Indexatie prijzen 2021

‘Met welk percentage gaan we onze prijzen aanpassen in 2021?’ Deze vraag hebben wij al meerdere malen gehoord. In ons advies indexatie 2021 gaan we uit van een aantal zaken: De relatie met de CPI (Consumentenprijsindex) die bekend is tot en met oktober 2020 brengen...

Hovenier in Beeld – Williams Garden

​In deze video zie je het interview met William de Hek van Williams Garden. Benieuwd naar zijn bedrijf? Bekijk zijn website: https://williamsgarden.nl/   Jelle, bedrijfsadviseur van TuinKeur, reist regelmatig Nederland af om te praten met verschillende hoveniers. Soms...

Misleiding uitzendbureaus

Onze helpdesk werd dit jaar al enige keren benaderd met de vraag: 'Welke spelregels hanteert de uitzendbranche eigenlijk?’ Via uitzendbureaus worden regelmatig kandidaten aangeboden. Hiervoor zenden ze dan gerichte mails aan hoveniers met teksten zoals: ‘We hebben een...

Initiatieven van TuinKeur

TuinKeur ontwikkelt verschillende initiatieven om hoveniers te ondersteunen, waaronder: