Loading...

Ondersteunt

Wie bent u? Hoe ziet uw bedrijf er uit? Hoe komt u over op de consument?

Als ondernemer geniet u de vrijheid in uw doen en laten. Maar dit brengt ook met zich mee dat u er bij veel zaken alleen voorstaat. TuinKeur is voor veel van haar aangesloten bedrijven een klankbord/coach. Met alledaagse maar ook specifieke vragen uit het ondernemerschap kan de hovenier bij ons terecht. Wij bieden concrete antwoorden waar u direct mee aan de slag kunt. Dit bespaart u tijd, die u kunt investeren in uw klant, de consument.

Samen sterk in ondernemerschap.

TuinKeur staat haar gecertificeerde bedrijven bij in diverse facetten van de bedrijfsvoering. Denk aan bijvoorbeeld ondersteuning bij het opstellen van een offerte of administratieve zaken. Maar ook in de communicatie met de (potentiële) klant kunnen wij een rol spelen! Denk aan presentatie en representatie: wij zijn graag uw klankbord!

Neem contact op


Telefoon: 0528-331678


Whatsapp: +31 528 331 678 (08:30 – 17:00)


E-mail: info@tuinkeur.nl


Laat een reactie achter

TuinKeur tools voor hoveniers

Samen naar uw klant

TuinKeur ontwikkelt samen met haar hoveniers veel handige tools, ter ondersteuning van bedrijfs-processen. Elke tool heeft een bepaald doel, een bepaalde werkwijze en zorgen voor herkenning bij consumenten. Onderstaand enkele producten en handige tools.

Resultaat 1–4 van de 61 resultaten wordt getoond

Coaching

Samen groeien we verder

Procesverbetering klantbehoud

Met zijn allen druk met werken: maar hoe bouwt u een goed klantenbestand op? Hoe zorgt u dat een klant naar u toe komt, maar vooral ook blijft?

Offertecoaching

Een offerte: visitekaartje naar uw klant, maar in de praktijk helaas vaak een ondergeschoven kindje. Met een duidelijke offerte die u potentiële klant begrijpt bent u onderscheidend!

Vindbaarheid van mijn bedrijf

Uw bedrijf en communicatie: hoe ben ik vindbaar zonder torenhoge kosten?

Het jaarurenmodel

De cao verplicht hoveniers om de uren te registreren. Werknemers hebben recht op inzicht in hun uren. Voor TuinKeur-ondernemers is een applicatie voor het jaarurenmodel beschikbaar. Het is een model waarbij u de uren van uw medewerkers eenvoudig bij kunt houden.

Omgaan met de kritische klant

Deze cursus geeft inzicht in hoe te handelen. Als u met plezier werkt en kunt blijven werken scoort u beter en houdt u het langer vol!

Verbetering rendement

Heeft u een lekkere omzet gedraaid vorig jaar? Gefeliciteerd! Maar hoe zit het met de winst? Heeft u voldoende facturabele uren? Prijs is niet alles bepalend. Hoe gaat u hier mee om? Graag kijken we samen hoe slimmer werken meer kan opleveren.

Software voor de hoveniersbranche

Het beste van twee werelden in één pakket!

CannonWorks en TuinKeur presenteren software voor de hoveniersbranche. Met een aantal klikken wordt u door het hele bedrijfsproces geleid. Klantgegevens, calculaties, offertes, projecten, urenregistratie en een koppeling met uw boekhoudpakket. U gaat vanaf nu tijd besparen, waarbij direct alles online inzichtelijk wordt, want meten is weten!

Starten met CannonWorks

Gebruik de handleiding voor CannonWorks om kennis te maken met de vele opties van het programma.

Nieuwsbrief

Schrijf u in en ontvang updates over de nieuwe ontwikkelingen van het Cannonworks software pakket voor hoveniers.

Handige video’s

Met de video’s wordt stapsgewijs uitgelegd hoe alles in het programma werkt. Wel zo makkelijk.

Persoonlijk advies?

Graag kijken we samen naar uw bedrijf. Wat kunnen we voor elkaar betekenen en hoe kunnen we elkaar ondersteunen? Samen bespreken we graag hoe wij uw bedrijf kunnen verbeteren. 

Neem contact met ons opStuur een WhatsApp

Recente berichten

Pfas regels versoepelt

De pfas-limiet voor landbodem wordt verhoogt van 0,8 microgram per kilo grond naar 1,4 microgram. De regels zijn versoepelt zodat bagger en grondverzetbedrijven gemakkelijker kunnen werken. De versoepelingen zijn gekomen naar aanleiding van een nieuw onderzoek van het...

Subsidie op groene daken

Tegenwoordig bieden veel gemeentes in Nederland een subsidie op groene daken. Deze groene daken worden gestimuleerd omdat het voor een betere leefomgeving zorgt en biodiversiteit stimuleert. Groene daken Een groen dak kan in verschillende vormen worden gerealiseerd....

Werknemers krijgen recht op aanvullend verlof

Vanaf 1 juli 2020 krijgen werknemers recht op aanvullend geboorteverlof als een partner is bevallen van een kind. Partners kunnen maximaal 5 (werk)weken aanvullend geboorteverlof opnemen.Tijdens het verlof krijgt de werknemer een uitkering van het UWV i.p.v. salaris....

Analyse consumentengedrag

Na het consumentengedrag van de afgelopen weken gevolgd te hebben konden wij een aantal constante factoren ontdekken. Bepaald gedrag onder de consumenten blijkt zeer stabiel, of neemt zelfs toe. Zo besteden ze steeds meer geld aan het klussen in en om het huis. Dit is...

Rendement telt, juist nu

Ondanks de Corona situatie kunnen wij in onze branche gelukkig nog volop aan de slag.Diverse andere bedrijven en branches worden hard getroffen terwijl wij in de drukte van het seizoen zitten. En toch knaagt er een gevoel van ‘onrust’. De vraag is wat er straks gaat...

Wat is de waarde van een offerte?

Het is een open deur dat communicatie belangrijk is. En goede communicatie is namelijk zo’n beetje het moeilijkste wat er is. Vraag mijn vrouw maar eens. Wat je zegt, wat je bedoelt en hoe het overkomt is een bron van vermaak en ergernis. Schriftelijke communicatie is...

Geen gedoe over meerwerk

Een klacht die regelmatig voorkomt, en eenvoudig is te voorkomen, is meerwerk. Met enige regelmaat krijgen we klachten binnen van consumenten. Hoe gek het misschien ook klinkt: daar zijn we blij mee! Dat geeft immers aan dat de keuze voor een TuinKeur bedrijf van...

Klachten: hoe gaat TuinKeur daar mee om?

Dat we met enige regelmaat klachten van consumenten binnen krijgen, vinden we niet erg. Immers feedback is altijd welkom en door het aantal klachten weten we dat consumenten meer en meer bewust kiezen voor betrouwbaarheid en garantie. Onze procedure voor het in...

Storytelling in een offerte

Door deze lastige tijden is het moeilijk om persoonlijk contact te krijgen met je klant. Offerte gesprekken zijn niet meer mogelijk en gaan nu doorgaans via de mail. Je krijgt niet de kans om uit te dragen wat je doet en waarom jij een goede hovenier bent. In de...

Wat te doen als ondernemer in de Corona Crisis?

Geachte ondernemers, En zo maar opeens veranderde alles. We krijgen veel vragen van ondernemers uit de branche. Wat te doen als hoveniers-ondernemers in de huidige Corona situatie? Natuurlijk ben ik geen expert, maar toch wil ik jullie de volgende adviezen en tips...

Initiatieven van TuinKeur

TuinKeur ontwikkelt verschillende initiatieven om hoveniers te ondersteunen, waaronder: