Geschillen

Bemiddeling bij onverhoopte problemen
Een geschil met een klant ligt altijd op de loer.
Hoe goed u uw werk ook aflevert: een geschil met een klant ligt altijd op de loer. Vaak komt de ondernemer er gezamenlijk met de klant uit. Maar soms is er een derde (bemiddelende) partij nodig.
TuinKeur is bij geschillen tussen gecertificeerde ondernemers en haar klanten het aanspreekpunt. Hierbij wordt op een neutrale wijze naar de situatie gekeken, desgewenst met een bezoek aan de opdrachtgever, waarna een oplossing wordt aangedragen.
Neem contact op
Telefoon: 0528-331678
Whatsapp: +31 528 331 678 (08:30 – 17:00)
E-mail: info@tuinkeur.nl
Laat een reactie achter
Voordelen voor u
Loopt het spaak tussen u en uw klant? Geen probleem, wij helpen u zodat de klacht snel afgehandeld wordt.
Voordelen voor uw klant
Uw (potentiële) klant heeft bij een TuinKeur-hovenier meer zekerheid dat een eventueel probleem opgelost wordt.
Een geschil is niet een probleem, maar een kans.
VERBINDT
ACTUEEL