TuinKeur. Het kwaliteitskeurmerk voor hoveniers.

TuinKeur.

Het kwaliteitskeurmerk voor hoveniers.

TuinKeur logo

TuinKeur overtuigt consument

TuinKeur overtuigt consument

Het kiezen van een consument voor een product of dienst is altijd moeilijk, vooral als het om hoge bedragen gaat zoals bij het inschakelen van een hovenier. Als je tuin wordt aangelegd wil je dat dit in een keer goed gebeurt. Je wilt als consument geen moeilijkheden, je wilt gewoon simpelweg een mooie tuin waar je van kunt genieten. 

De keuze wordt makkelijker gemaakt wanneer consumenten de dienst herkennen als betrouwbaar en ze een goede beoordeling met eerlijke reviews van het bedrijf kunnen vinden. Op beide vlakken kan TuinKeur helpen. Een TuinKeur certificatie garandeert de consument dat de aangesloten hoveniers kwaliteit leveren. Daarnaast fungeert TuinKeur als helpdesk en klachtencommissie om iedereen, hoveniers en consumenten, van de juiste informatie te voorzien en te helpen waar nodig.  Zo worden consumenten ontzorgd in hun hovenierskeuze, en staan de aangesloten hoveniers hoger aanschreven.  

Naast deze zekerheden biedt TuinKeur ook andere voordelen aan hoveniers. Zo krijgen aangesloten hoveniers onder andere ook: 

  • ondersteuning in personeelszaken; 
  • één op één coaching over het verbeteren van je bedrijfsvoering en verkoopproces; 
  • online marketing ondersteuning; 
  • een review systeem; 
  • TuinKeur Pro, hét software systeem voor hoveniers met training en handleiding. 

TuinKeur helpt hoveniersbedrijven groeien, haalt twijfels weg en geeft vertrouwen bij consumentenMet het TuinKeur keurmerk kan iedereen gerust zijn dat er kwaliteit wordt geleverd. 

Heeft u vragen over dit artikel?

Astrid Fehrmann
Secretariële zaken

Ik kan je helpen bij al je vragen. Neem via onderstaande knop contact met mij op en ik zal je z.s.m. te woord staan.

Meer over promotie

Wilco Thomassen

Wilco Thomassen

.,Knetterdruk! Het is eigenlijk al­tijd druk, maar dit voorjaar was het echt niet normaal. Aan alle kanten werd er aan je getrokken. Ik denk dat de mensen nog wat geld over hadden van de afgelo­pen twee coronajaren, want het kon niet op. Wel heb ik het gevoel dat alles langzaam weer iets normaler wordt en dat mensen voorzichtiger worden door de stij­gende rente en inflatie.”

Terugblik Klantendag 2022

Terugblik Klantendag 2022

Voor leden van TuinKeur werd op vrijdag 23 september de jaarlijkse Klantendag gehouden. In het pittoreske Ruinen, woonplaats van Jelle Westra, kwamen ruim 100 bezoekers uit 80 bedrijven bijeen om elkaar te ontmoeten. Er werden gesprekken gevoerd en er waren zakelijke...

Regiobijeenkomsten

Regiobijeenkomsten

Door toename van het aantal leden van TuinKeur en om tegemoet te komen aan een wens uit die kring, starten we in het najaar met Regiobijeenkomsten (studieclubs) voor leden. In kleine groepjes van 15-20 bedrijven gaan we met elkaar in gesprek in onze eigen regio. We...

Interview hovenier: HOVENIERSBEDRIJF B.A.R.T.

Interview hovenier: HOVENIERSBEDRIJF B.A.R.T.

Interview hovenier: ​In deze video zie je het interview met Bart Heremans van Hoveniersbedrijf B.A.R.T.. Benieuwd naar zijn bedrijf? Bekijk zijn website: http://hoveniersbedrijfbart.nl/ Leerzaam en gezellig. Dat waren de complimenten die het TuinKeur team kreeg haar...

Klantendag TuinKeur

Klantendag TuinKeur

TuinKeur Klantendag 2021 Op 24 september 2021 hield TuinKeur zijn klantendag. Ruim 100 klanten kwamen naar Ruinen. Met elkaar wilden ze spreken, ontspannen en zich beroepsmatig laten inspireren.In de ochtend werden bedrijfsmatige onderwerpen uiteengezet. Na de lunch...

TuinKeur geef gastles op Curio praktijkschool

TuinKeur geef gastles op Curio praktijkschool

Met veel plezier heeft TuinKeur gehoor gegeven aan de vraag van Curio Praktijkschool, vestiging in Breda, om de aftrap te geven voor het nieuwe schooljaar. Jelle Westra heeft een 3-uur durende masterclass verzorgd, waarbij ruim 50 (!) leerlingen aanwezig waren. Met...