Welkom bij TuinKeur: hét keurmerk voor hoveniers

         
Wij zijn vanaf 24 december tot 3 januari gesloten. TuinKeur wenst iedereen een fijne dagen en een goed en gezond 2022!
 

Met de cashbackactie willen we de consument bereiken voor onze hoveniers. Deze actie is een uitstekend middel om de hovenier te promoten in eigen regio. Met beschikbare reclamematerialen en tools kunnen potentiële klanten eenvoudig bereikt worden. Met flyers, persberichten, content voor de eigen website en ondersteuning bij acties op social media wordt zo maximale aandacht gegenereerd voor de hovenier.

Hoe werkt het?

Iedere klant van een TuinKeur-hovenier kan meedoen aan de cashbackactie door een recensie over de werkzaamheden van de hovenier te schrijven op HovenierNederland. Elke maand zijn er drie winnaars die tot maximaal € 1000 kunnen terugkrijgen. Naast lokale promotie draagt de actie ook bij aan een betere landelijke (online) vindbaarheid van de hovenier.

Lieuwe Westra is namens TuinKeur aanwezig bij elke trekking: ‘Het is elke maand een feestje. We willen de winnaars altijd weer op een ludieke wijze bekendmaken. Dit zorgt voor veel voorpret. Na de trekking benaderen we de gelukkige prijswinnaars en plannen we, in overleg met de hovenier, een uitreiking in. Hier staat ook de TuinKeur-hovenier centraal. Inmiddels zijn er al vele winnaars bij hoveniers door het hele land.

De cashbackactie is elke maand weer een feestje!


 

Hoveniers over de CASHBACK-actie van TuinKeur

Albert van der Smit  – (Tuinverzorging sTs)
‘Je merkt dat mensen enthousiast mee doen. We doen er veel aan om klanten te attenderen op de cashbackactie. Tijdens de koffie bij werkzaamheden leggen we vaak even een foldertje neer. Bij de factuur per e-mail staat onderaan dat ze kans maken op een leuk geldbedrag.’

Wouter Heideman  – (Heideman Hovenier)
‘De cashbackactie loopt op zich goed, het is wel een reminder om het regelmatig tegen de klant te blijven zeggen. Door de drukte vergeet ik dat nog weleens maar ik probeer het zoveel mogelijk te delen. Sinds de actie zijn er ook meer recensies geschreven over mijn bedrijf.’

Corné Staal – (Staal Tuinaanleg)
‘Wij stoppen een flyer over de cashbackactie bij de facturen om onze klanten op de actie te attenderen.’

Sander Lamme – (H. Lamme en Zonen Groenprojecten)
‘We hebben al best wat klanten die een recensie schrijven. We vertellen onze klanten per e-mail of via de telefoon over de cashbackactie. We doen een flyer over de actie in de offertemap en vertel het ook bij gesprekken. Bij de rekening zit ook een flyer en naderhand sturen we nog een extra e-mail. De reactie van de klant is altijd positief. Ik zie recensies als waardevolle toevoeging. Als ik een bedrijf op internet zoek kijk ik ook naar wat klanten van dit bedrijf vinden. Recensies zijn een stukje promotie naar andere mensen toe en het is waardering voor je werk.’

Martijn van Ham – (Hoveniersbedrijf van Ham)
‘We zorgen eerst dat de klant tevreden is. Na het opleveren van een tuin komen we langs met recensieformulieren. Ik kijk regelmatig naar de recensies die we krijgen. Feedback is goed en positieve feedback is helemaal leuk. Ieder dorp heeft verschillende hoveniers en recensies kunnen de doorslaggevende factor zijn.’

Anne Elverdink – (Elverdink Hoveniers)
‘Superactie! We maken onze klanten er ook op attent als ze de factuur krijgen. We bellen er achteraan of zeggen: “Vul een recensie in en je maakt kans op een leuk geldbedrag.” Wij hadden de landelijke primeur en dat is voor ons, onze klant en TuinKeur, natuurlijk geweldig. Mensen lezen de recensies en klanten kiezen voor ons vanwege goede recensies. Door de cashbackactie komt er meer reuring in de markt!’

‘Ik zie recensies als een waardevolle toevoeging.’

Wietse Pluijm (Wietse Pluijm Hoveniersbedrijf)
‘Ik vind het een geweldige actie en ik merk ook dat mensen graag een recensie achterlaten om mee te doen. Nooit gedacht dat een van mijn klanten zou winnen! Je ziet maar: niet geschoten is altijd mis.’

Hoe helpt de CASHBACK-actie jouw bedrijf?

Belangrijkste voorwaarde voor deelname van jouw klant aan deze actie is dat men een recensie schrijft over jouw werkzaamheden op HovenierNederland.nl. Juist deze recensies worden steeds belangrijker in het keuzeproces van de consument. Onderzoeken geven zelfs aan dat 80% van de consumenten een recensie leest voordat zij een aankoop doen. Deze recensies dragen daarnaast bij aan jouw online vindbaarheid: consumenten weten je beter te vinden!

 Doe mee met de actie en onderscheid je hiermee!

Bestel GRATIS het CASHBACK-pakket

01030506

© Copyright 2020 TuinKeur