De Hulplijn
Groei en Bloei heeft een vaste rubriek genaamd “De Hulplijn”. Hierin worden tuinvragen van verschillende TuinKeur hoveniers behandeld. Het doel van de rubriek is om lezers te informeren over waarom een bestaande tuin (her-)ingericht zou worden.
Deze maand wordt een situatie van hovenier Rino Bosma van R. Bosma Groenprojecten uitgelicht. Benieuwd naar zijn werk? Neem dan een kijkje op zijn website.
Bron: Groei en Bloei – december – 2020 editie
Meer artikelen van Groei & Bloei
Vraag het Lieuwe. Alternatief voor gras in je tuin.
Lieuwe Westra werkte jarenlang als hovenier voordat hij tuinadviseur werd bij TuinKeur. In elke editie van TuinSeizoen beantwoordt hij tuinvragen van lezers. Heb je een vraag voor hem? Mail deze dan...
Schrijf & Win 2022 – Winnaars oktober
Schrijf & Win winnaars oktober: In 2022 maakt jouw klant en jij met één recensie het hele jaar kans op een taart! De enige voorwaarde om kans te maken is een recensie schrijven over de diensten...
Hoe leg je een mooi bloemenveld aan?
Jelle Westra geeft tips over het aanleggen van een bloemenveld.
Grote verschillen cijfers en bedrijfsresultaten 2021
Westra: ‘Iedereen die ondernemer is en met hart en ziel werkt in en voor zijn bedrijf, is nieuwsgierig. Nieuwsgierig naar vooral: hoe doe ik het, hoe doet mijn team het ten opzichte van de branche? Een eigen bedrijf starten is voor velen een wens en afgelopen jaren hebben we dan ook een sterke groei gezien in het aantal startende bedrijven. Met TuinKeur hebben we inmiddels een zogenaamde benchmark (een bak met cijfers van heel veel verschillende bedrijven) opgebouwd die we (natuurlijk anoniem) kunnen gebruiken om bedrijven te ondersteunen. Immers, een bedrijf met goede resultaten kan goede kwaliteit leveren. Nu en in de toekomst.
Schrijf & Win 2022 – Winnaars september
Schrijf & Win winnaars september: In 2022 maakt jouw klant en jij met één recensie het hele jaar kans op een taart! De enige voorwaarde om kans te maken is een recensie schrijven over de...
Wilco Thomassen
.,Knetterdruk! Het is eigenlijk altijd druk, maar dit voorjaar was het echt niet normaal. Aan alle kanten werd er aan je getrokken. Ik denk dat de mensen nog wat geld over hadden van de afgelopen twee coronajaren, want het kon niet op. Wel heb ik het gevoel dat alles langzaam weer iets normaler wordt en dat mensen voorzichtiger worden door de stijgende rente en inflatie.”
Vraag het Lieuwe. Klimmer voor balkon
Lieuwe Westra werkte jarenlang als hovenier voordat hij tuinadviseur werd bij TuinKeur. In elke editie van TuinSeizoen beantwoordt hij tuinvragen van lezers. Heb je een vraag voor hem? Mail deze dan...
Vraag het Lieuwe. Zaaddozen gladiolen.
Lieuwe Westra werkte jarenlang als hovenier voordat hij tuinadviseur werd bij TuinKeur. In elke editie van TuinSeizoen beantwoordt hij tuinvragen van lezers. Heb je een vraag voor hem? Mail deze dan...
Schrijf & Win 2022 – Winnaars augustus
Schrijf & Win winnaars augustus: In 2022 maakt jouw klant en jij met één recensie het hele jaar kans op een taart! De enige voorwaarde om kans te maken is een recensie schrijven over de diensten...
Terugblik Klantendag 2022
Voor leden van TuinKeur werd op vrijdag 23 september de jaarlijkse Klantendag gehouden. In het pittoreske Ruinen, woonplaats van Jelle Westra, kwamen ruim 100 bezoekers uit 80 bedrijven bijeen om...