TuinKeur. Elke tuin verdient een TuinKeur-hovenier.

TuinKeur.

Het kwaliteitskeurmerk voor hoveniers.

TuinKeur logo

Vraag het Lieuwe (10)

Vraag het Lieuwe (10)

Lieuwe Westra werkte jarenlang als hovenier voordat hij tuinadviseur werd bij TuinKeur. In elke editie van TuinSeizoen beantwoordt hij tuinvragen van lezers. Heb je een vraag voor hem? Mail deze dan naar redactie.tuin@vipmedia.nl o.v.v. vraag het Lieuwe.

Bron: TuinSeizoen 2021/10, www.tuinseizoen.com

Winterklaar

Meer artikelen van Tuinseizoen​

Ontwikkeling uurtarief hoveniers 2021

Ontwikkeling uurtarief hoveniers 2021

Ontwikkeling uurtarief hoveniers 2021: Een van de onderwerpen op de TuinKeur-Klantendag was ‘Welk uurtarief hanteer je en is dat het juiste?’ Met behulp van een online enquêtetool hebben we de...

Lees meer
Keuzestress

Keuzestress

Tijdens de Klantendag van Tuinkeur in september jl, mocht ik vanuit mijn functie als GZ-psycholoog en eigenaar van psychologenpraktijk Ljocht, iets vertellen over het omgaan met stress. Stress (te...

Lees meer
Klantendag TuinKeur

Klantendag TuinKeur

TuinKeur Klantendag 2021 Op 24 september 2021 hield TuinKeur zijn klantendag. Ruim 100 klanten kwamen naar Ruinen. Met elkaar wilden ze spreken, ontspannen en zich beroepsmatig laten inspireren.In...

Lees meer
Vraag het Lieuwe (9)

Vraag het Lieuwe (9)

Lieuwe Westra werkte jarenlang als hovenier voordat hij tuinadviseur werd bij TuinKeur. In elke editie van TuinSeizoen beantwoordt hij tuinvragen van lezers. Heb je een vraag voor hem? Mail deze dan...

Lees meer
De eerste honing

De eerste honing

Mijn eerste eigen Honing De zomer loopt op het einde. Met verbazing hebben we de groei en ontwikkeling van onze tuin, ‘De Heerlyckheid’ gevolgd. Het weer zat deze zomer mee. Er was veel water en...

Lees meer
De hulplijn

De hulplijn

Groei en bloei heeft een vaste rubriek genaamd "De Hulplijn". Hierin worden tuinvragen van verschillende TuinKeur hoveniers behandeld. Het doel van de rubriek is om lezers te informeren over waarom...

Lees meer
Communicatieproblemen met klanten voorkomen

Communicatieproblemen met klanten voorkomen

Communicatieproblemen met klanten voorkomen. ​Met enige regelmaat krijgen we als TuinKeur vragen binnen van hoveniers. Een vraag die we regelmatig krijgen is: ‘Hoe ga ik om een met een consument die...

Lees meer

Heeft u vragen over dit artikel?

Enny Fransen
Binnendienstmedewerker

Ik help je graag bij vragen. Neem via onderstaande knop contact met mij op.

 

 

Meer over media

Familie Knot(s)wilg

Familie Knot(s)wilg

Familie Knot(s)wilg: Zoals jullie je wellicht herinneren hebben we vorig jaar een perceel grond opnieuw ingericht. We hebben het de landschapstuin ‘de Heerlyckheid’ genoemd. In het midden van het perceel ligt een Wadi (met zand en grind gevulde, doorwaadbare vijver...

jonge eik verplaatsen; Winterwerk

jonge eik verplaatsen; Winterwerk

Jonge eik verplaatsen: Het najaar is altijd de tijd geweest om vaste planten, bomen en struiken te planten en te vérplanten. En dat is nog steeds zo! Zolang het niet vriest dat het kraakt kan er nog heel veel in de tuin. Vaste planten kun je ‘scheuren’ (opdelen) en zo...

Blog: In de tuin van Jelle: een egelonderkomen

Blog: In de tuin van Jelle: een egelonderkomen

Ruim in November: Je slentert wat door de tuin en behalve heel veel blad, zie je toch ook nog heel veel kleur. Een rondje door de tuin levert echt verrassingen op. Er bloeien nog planten alsof het voorjaar is! Wat is er nog veel om van te genieten. Kleur is er nog...

Vraag het Lieuwe (9)

Vraag het Lieuwe (9)

Lieuwe Westra werkte jarenlang als hovenier voordat hij tuinadviseur werd bij TuinKeur. In elke editie van TuinSeizoen beantwoordt hij tuinvragen van lezers. Heb je een vraag voor hem? Mail deze dan naar redactie.tuin@vipmedia.nl o.v.v. vraag het Lieuwe. Bron:...

De eerste honing

De eerste honing

Mijn eerste eigen Honing De zomer loopt op het einde. Met verbazing hebben we de groei en ontwikkeling van onze tuin, ‘De Heerlyckheid’ gevolgd. Het weer zat deze zomer mee. Er was veel water en voldoende zon. Een  uitbundige groei en bloei waren het resultaat. In het...

De hulplijn

De hulplijn

Groei en bloei heeft een vaste rubriek genaamd "De Hulplijn". Hierin worden tuinvragen van verschillende TuinKeur hoveniers behandeld. Het doel van de rubriek is om lezers te informeren over waarom een bestaande tuin (her-)ingericht zou worden. Deze maand wordt een...