Vraag het Lieuwe (10)
Lieuwe Westra werkte jarenlang als hovenier voordat hij tuinadviseur werd bij TuinKeur. In elke editie van TuinSeizoen beantwoordt hij tuinvragen van lezers. Heb je een vraag voor hem? Mail deze dan naar redactie.tuin@vipmedia.nl o.v.v. vraag het Lieuwe.
Bron: TuinSeizoen 2021/10, www.tuinseizoen.com
Meer artikelen van Tuinseizoen
Ontwikkeling uurtarief hoveniers 2021
Ontwikkeling uurtarief hoveniers 2021: Een van de onderwerpen op de TuinKeur-Klantendag was ‘Welk uurtarief hanteer je en is dat het juiste?’ Met behulp van een online enquêtetool hebben we de...
Verplichte registratie voertuigen en materieel Groene sector
De verplichte registratie van voertuigen en o.a. aanhangers en ander getrokken materieel blijft ver achter volgens de gegevens van de RDW. Ben je te laat met het registreren dan kun je niet meer de...
Interview hovenier: HOVENIERSBEDRIJF B.A.R.T.
Interview hovenier: In deze video zie je het interview met Bart Heremans van Hoveniersbedrijf B.A.R.T.. Benieuwd naar zijn bedrijf? Bekijk zijn website: http://hoveniersbedrijfbart.nl/ Leerzaam en...
Keuzestress
Tijdens de Klantendag van Tuinkeur in september jl, mocht ik vanuit mijn functie als GZ-psycholoog en eigenaar van psychologenpraktijk Ljocht, iets vertellen over het omgaan met stress. Stress (te...
Klantendag TuinKeur
TuinKeur Klantendag 2021 Op 24 september 2021 hield TuinKeur zijn klantendag. Ruim 100 klanten kwamen naar Ruinen. Met elkaar wilden ze spreken, ontspannen en zich beroepsmatig laten inspireren.In...
Vraag het Lieuwe (9)
Lieuwe Westra werkte jarenlang als hovenier voordat hij tuinadviseur werd bij TuinKeur. In elke editie van TuinSeizoen beantwoordt hij tuinvragen van lezers. Heb je een vraag voor hem? Mail deze dan...
TuinKeur geef gastles op Curio praktijkschool
Met veel plezier heeft TuinKeur gehoor gegeven aan de vraag van Curio Praktijkschool, vestiging in Breda, om de aftrap te geven voor het nieuwe schooljaar. Jelle Westra heeft een 3-uur durende...
De eerste honing
Mijn eerste eigen Honing De zomer loopt op het einde. Met verbazing hebben we de groei en ontwikkeling van onze tuin, ‘De Heerlyckheid’ gevolgd. Het weer zat deze zomer mee. Er was veel water en...
De hulplijn
Groei en bloei heeft een vaste rubriek genaamd "De Hulplijn". Hierin worden tuinvragen van verschillende TuinKeur hoveniers behandeld. Het doel van de rubriek is om lezers te informeren over waarom...
Communicatieproblemen met klanten voorkomen
Communicatieproblemen met klanten voorkomen. Met enige regelmaat krijgen we als TuinKeur vragen binnen van hoveniers. Een vraag die we regelmatig krijgen is: ‘Hoe ga ik om een met een consument die...