Geschillenbemiddeling
Het voordeel van een derde partij bij een geschil
Geschillen met hoveniers komen vaker voor dan je zou denken. Juist doordat veel mensen geen kennis van tuinen en groenonderhoud hebben kan het zijn dat er meningsverschillen ontstaan over het uiteindelijke resultaat. Het komt dan ook geregeld voor dat klanten naar de rechter stappen om hun gelijk te halen in een geschil met hun hovenier. Het is dan ook goed dat je bij een geschil naar een onafhankelijke partij kan stappen. Je weet dan zeker dat jouw kwestie objectief wordt beoordeeld.
Algemene voorwaarden
Veel TuinKeur-hoveniers opereren volgens de algemene voorwaarden van TuinKeur. Bij de offerte ontvang je een exemplaar van de voorwaarden die zij hanteren. Deze zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel. In de voorwaarden staat wat je van de hovenier kunt verwachten, maar ook waar je zelf op dient te letten.
Voorwaarde indienen klacht
Voorwaarde om een klacht in de kunnen dienen is dat de ondernemer is aangesloten bij TuinKeur. Check of jouw hoveniersbedrijf is aangesloten op de kaart.
Heeft u een vraag over Geschillenbemiddeling?
Lieuwe Westra
Bedrijfsadviseur
Ik help je graag bij al je vragen. Neem via onderstaande knop contact met mij op en ik zal je z.s.m. te woord staan.