Keurmerk biedt consument zekerheid
Merken zijn in de coronatijd belangrijker geworden voor de consument. Door corona zijn we uit ons ritme geraakt en zijn we onzekerder geworden. Elke vorm van vertrouwen en zekerheid die kan worden geboden wordt nu daarom extra gewaardeerd.
Een keuze maken voor een product is en blijft moeilijk. Of het nu coronatijd is of niet, je wilt wel een vertrouwd merk wat goede kwaliteit levert. Dit verlaagt het risico dat je aankoop een miskoop blijkt te zijn.
Een keurmerk biedt extra zekerheid. Het geeft de consument het vertrouwen dat ze een goed product aanschaffen, of in het geval van hoveniers een goede dienst. Als je tuin wordt omgespit wil je natuurlijk dat dit in één keer goed gebeurt. Je wilt als consument geen gedoe, maar een professionele aflevering.
TuinKeur garandeert de consument dat de aangesloten hoveniers kwaliteit leveren. Daarnaast fungeert TuinKeur als helpdesk en klachtencommissie om iedereen, hoveniers en consumenten, van de juiste informatie te voorzien en te helpen waar nodig.
Zo worden consumenten ontzorgd in hun hovenierskeuze, en staan de aangesloten hoveniers hoger aanschreven.
TuinKeur haalt de twijfels weg en geeft vertrouwen. Met ons keurmerk kan iedereen gerust zijn dat er kwaliteit wordt geleverd en dat elk probleem wordt opgelost.
Vragen en/of opmerkingen over de aanpak van TuinKeur betreffend consumentengedrag? Neem contact op met tjarkjan@tuinkeur.nl.