TuinKeur logo

De Hulplijn

De Hulplijn

door | mrt 25, 2021 | Media, Publicaties | 0 Reacties

Groei en bloei heeft een vaste rubriek genaamd “De Hulplijn”. Hierin worden tuinvragen van verschillende TuinKeur hoveniers behandeld. Het doel van de rubriek is om lezers te informeren over waarom een bestaande tuin (her-)ingericht zou worden.

Deze maand wordt een situatie van Hoveniersbedrijf S. Hoekstra uitgelicht. Benieuwd naar zijn werk? Neem dan een kijkje op zijn website.

Bron: Groei en Bloei – maart – 2021 editie

Meer artikelen van Groei & Bloei

Blog: In de tuin van Jelle: Winter Tuin

Blog: In de tuin van Jelle: Winter Tuin

Het is al vaker voorbij gekomen: het winterklaar maken van de tuin. Of het juist NIET winterklaar maken. Was het vroeger de gewoonte om de tuin voor de winter fors op te ruimen, dan is dat nu wel...

Lees meer
TuinKeur in beeld  

TuinKeur in beeld  

In 2021 gaan we verder met de verbetering van de rentabiliteit van hoveniers. Om dit te bereiken is een team van 8 mensen beschikbaar om ondernemers te ondersteunen en te ontzorgen.   In het nieuwe...

Lees meer
Hoveniers-onderhoudsabonnement

Hoveniers-onderhoudsabonnement

Onderhoudsabonnementen leveren een vaste bron van inkomsten. Maak het jezelf en de consument gemakkelijk.  Vast onderhoud, dat kennen we allemaal. Elke hovenier heeft te maken met vast...

Lees meer
Zichtbaar en vindbaar 

Zichtbaar en vindbaar 

Ook zonder grote investeringen en forse kostenplaatjes kun je jouw bedrijf goed in beeld brengen.  Met “Google Mijn Bedrijf” heb je de mogelijkheid om je bedrijf zichtbaar te maken. Met een...

Lees meer
Jouw prijs en kostprijs

Jouw prijs en kostprijs

​Het spanningsveld van mooie tuinen maken en klanten tevreden stellen staat niet garant voor een gezond bedrijf met een gezond inkomen. Het is belangrijk om voldoende te verdienen voor zaken als een...

Lees meer
Klant die zelf materialen wil bestellen

Klant die zelf materialen wil bestellen

​We krijgen als TuinKeur regelmatig vragen binnen van hoveniers. Vaak met een vraag om advies: ‘Hoe pak ik dit of dat aan?’. Advies voordat een discussie met een consument ontstaat is verstandig....

Lees meer

Heeft u vragen over dit artikel?

Enny Fransen
Binnendienstmedewerker

Ik help je graag bij vragen. Neem via onderstaande knop contact met mij op.

 

 

Meer over media

Blog: In de tuin van Jelle: Winter Tuin

Blog: In de tuin van Jelle: Winter Tuin

Het is al vaker voorbij gekomen: het winterklaar maken van de tuin. Of het juist NIET winterklaar maken. Was het vroeger de gewoonte om de tuin voor de winter fors op te ruimen, dan is dat nu wel anders. Steeds meer zie je berichten voorbij komen waarin verteld wordt...

In de tuin van Jelle. Winterwandeling.

In de tuin van Jelle. Winterwandeling.

Afgelopen weekend heeft het weer gesneeuwd, het voelt weer als echt winter. Daarom dat ik in deze blog jullie meeneem voor een winterwandeling door mijn tuin.Meer blogs van Jelle

Blog: In de tuin van Jelle: Laatste blad opruimen

Blog: In de tuin van Jelle: Laatste blad opruimen

Al eerder in deze blogs kwam ‘bladruimen’ voorbij. Maar wanneer ik kijk in mijn eigen tuin, en tuinen van anderen, zie ik vaak toch nog veel blad.Op zich logisch. De bomen laten nu eenmaal niet alle bladeren in 1 keer vallen. Zelfs meerdere keren bladruimen is niet...