Met onze coaching en begeleiding heeft TuinKeur inmiddels een groot aantal bedrijven mogen ondersteunen. Enkele reacties:
Rens de Rooij Hoveniersbedrijf Rens de Rooij Hillegom:
- Hoe zijn we eigenlijk bij TuinKeur terecht gekomen? Wij hebben een beetje rondgekeken en stuitten op een uitnodiging van TuinKeur voor een symposium. Deze dag was voor ons een bevestiging dat wij op de goede weg zitten, maar dat wij wel gefocust moeten blijven. Daarom geven we graag onze TuinKeur referenties af! TuinKeur is bij ons langs gekomen om zichzelf voor te stellen en van gedachten te wisselen. Wij kregen een hoop bruikbare tips en werden weer op scherp gezet. De speerpunten van TuinKeur: professionaliteit, betrokkenheid, vakbekwaamheid, service en kwaliteit sluiten goed aan bij onze bedrijfsvoering. Wij liggen op dezelfde lijn en dat heeft ons doen besluiten om ons aan te melden bij TuinKeur.
Sjoerd Wiegel Eigenaar Wiegel Tuinen Oegstgeest:
- Als ondernemer loop je altijd wel een keer tegen bepaalde zaken aan en er zijn altijd punten die verbeterd kunnen worden. Het is fijn dat je dan een klankbord hebt en iemand die je bij bepaalde dingen kan adviseren. Daarnaast wil ik nog een stukje extra zekerheid bieden naar de klant en ik denk dat TuinKeur daar zeker bij helpt.
Bastiaan Hoogland Eigenaar Sfeertuinen Woerdem:
- Het eerste gesprek heeft me aan het denken gezet. De krachtige vervolgafspraak zorgde voor een nog beter gevoel. Ik wilde altijd al een keurmerk, maar ‘dacht’ op voorhand dat de eisen te hoog lagen en voor mij nog niet haalbaar waren.
Wouter RoelofsEigenaar Roelofs Tuinen & Planten V.O.F. Appeltern:
- Sinds begin 2014 is ons bedrijf, Roelofs Tuinen & Planten, aangesloten bij Tuinkeur. Na een persoonlijk gesprek bij ons op locatie werden we op allerlei punten gescreend en werden direct verbeterpunten voor onze bedrijfsvoering en personeelsadministratie aangedragen. Er zijn bedrijfsfolders, burenkaarten, schuttingbordjes en eindejaarskaartjes ontworpen en gemaakt door Tuinkeur. Wij het idee, en zij de uitvoering, met veel positieve reacties van onze opdrachtgevers! Ook zijn we in overleg onze offertes aan gaan passen met meer beeldmateriaal en minder vaktermen en een duidelijke en uitgebreide werkomschrijving. En zijn we de offerte persoonlijk af gaan geven en toelichten. Hierdoor hebben we het afgelopen jaar opdrachten gegund gekregen waarbij de prijs ondergeschikt raakte en goedkopere aanbieders door de opdrachtgevers links werden laten liggen. De aansluiting bij Tuinkeur heeft ons als onderneming echt verder gebracht, reden waarom we hier graag onze TuinKeur referenties weergeven.
Stephan van Roemburg Eigenaar Stevaro – voor tuinen en meer Hilversum:
- Mijn doorslag was het nieuwe concept , frisse uitstraling en goede communicatie. En er waren gelijk punten in het gesprek die voor mij duidelijkheid gaven zoals meehelpen in je onderneming om naar een beter niveau te groeien. Offertes verbeteren, collectief reclame maken etc..
Zijn bovenstaande TuinKeur referenties doorslaggevend voor jou? Kijk bij het uitgebreide overzicht van al onze diensten: https://tuinkeur.nl/zakelijk/diensten/tuinkeur-diensten-algemeen/