De Hulplijn
Groei en Bloei heeft een vaste rubriek genaamd “De Hulplijn”. Hierin worden tuinvragen van verschillende TuinKeur hoveniers behandeld. Het doel van de rubriek is om lezers te informeren over waarom een bestaande tuin (her-)ingericht zou worden.
Deze maand wordt een situatie van hovenier Rino Bosma van R. Bosma Groenprojecten uitgelicht. Benieuwd naar zijn werk? Neem dan een kijkje op zijn website.
Bron: Groei en Bloei – december – 2020 editie
Meer artikelen van Groei & Bloei
Hoe gebruik je het jaarurenmodel?
Hoe gebruik je het jaarurenmodel (afgekort JUM) en wanneer kan je deze inzetten. Wanneer er in het seizoen extra gewerkt en meer uren gedraaid wordt wil je deze extra tijden compenseren....
Uit de WhatsAppgroep – Spammail
Spammail, wat zijn de gevolgen als je hierop klikt? Nepberichten via mail, sms, of WhatsApp kan iedereen krijgen, hoe herken je deze en wat zijn de gevolgen hiervan. Nepmailtjes herken je vaak aan...
Handboek functiewaardering beschikbaar
Vaak is het lastig om in te schatten hoeveel salaris je jouw nieuwe werknemer kunt aanbieden. Gelukkig kent de hovenierssector het handboek functiewaardering, die jou daarbij kan helpen! Alle...
To do list voor ondernemers
Ondernemers zijn druk. En dit jaar heel druk. Bijna iedereen heeft een royaal werkaanbod en kan wel extra handjes gebruiken. En die zijn er helaas niet. Een goede bedrijfsvoering is nodig om alles...
Gratis online succesvol!!
Online wordt er tegenwoordig veel gezocht naar een oplossing of dienst en in jullie geval naar een hovenier. Er zijn verschillende manieren om online goed zichtbaar te zijn voor je doelgroep. De...
Klanttevredenheid
Er is geen klant hetzelfde, je hebt tevreden klanten, loyale klanten en ontevreden klanten. Ontevreden klanten zijn om te buigen naar tevreden of zelfs naar loyale klanten. Wanneer een klant...
TuinKeur overtuigt consument
Het kiezen van een consument voor een product of dienst is altijd moeilijk, vooral als het om hoge bedragen gaat zoals bij het inschakelen van een hovenier. Als je tuin wordt aangelegd wil je dat...
Wie is je klant?
Heb jij jezelf wel eens afgevraagd waarom klanten jou bellen en waarom je zo druk bent? Hoe ziet jouw ideale klant eruit? Heb je een strategie die ervoor zorgt dat juist deze klanten jou...
Werkkostenregeling
Als werkgever wil je, zeker in deze roerige coronatijden, je werknemers wellicht een extraatje geven. En als dit kan zonder fiscaal gedoe en extra eindheffing voor jou als werkgever is dit mooi...
Promotie is investeren, juist nu zaken goed gaan
Je hoeft het een hovenier niet uit te leggen. Een goede voorbereiding als basis en goede materialen bepalen het resultaat. Dit geldt ook voor een bedrijf. Zichtbaar zijn en zichtbaar blijven zodat...