TuinKeur. Het kwaliteitskeurmerk voor hoveniers.

TuinKeur.

Het kwaliteitskeurmerk voor hoveniers.

TuinKeur logo

Contactformulier website. Voorbeeld.

Contactformulier website. Voorbeeld.

Voor een goede screening kun je elke aanvraag beantwoorden met een standaard mail met het verzoek om de volgende vragen te beantwoorden. Dit kan je eventueel ook als contactformulier toevoegen op je website. Dit kan Nick van TuinKeur voor je regelen.

Vragen in het contactformulier:

  1. Wat is uw volledige naam, uw adres en wat zijn uw verdere contactgegevens? (incl. mobiel nummer)
  2. Betreft uw aanvraag een nieuwe tuin of een renovatie van uw tuin?
  3. Kunt u aangeven hoeveel m2 uw tuin ongeveer groot is?
  4. Op welke termijn wilt u de tuin opgeleverd hebben?
  5. Kunt u aangeven hoeveel geld u ongeveer wilt besteden aan uw nieuwe tuin?

Wanneer bovenstaande vragen beantwoord zijn kun je een eerste selectie maken met interessante en oninteressante tuinen.
Eventuele geschikte aanvragen kun je contacteren. Dit kan je doen door aan te geven dat je graag een intake gesprek aangaat, maar dat je voor bijvoorbeeld 1 juli geen nieuwe klussen meer kunt aannemen. Dit gesprek kan je al plannen voor na 1 juli. Doe dit, in dit voorbeeld, dan bijvoorbeeld in de 2e of 3e week van mei. Zo pik je de serieuze kandidaten ertussen uit, schep je geen verwachtingen én kun je tijd besteden aan de lopende plannen en klussen.

 

Collega Jeroen Satter deelde de werkwijze van zijn hoveniersbedrijf al met een aantal collega’s. Deze kan je vinden op:

Heeft u vragen over dit artikel?

Nick Bernsen

IT & Webdesign

Ik kan je helpen bij al je vragen. Neem via onderstaande knop contact met mij op en ik zal je z.s.m. te woord staan.

Meer over ICT

Een website? Belangrijk!

Een website? Belangrijk!

Het lijkt inmiddels een uitgekauwd onderwerp: het belang van een goede website. Er zijn nog steeds bedrijven die niet beschikken over een website. Ook zijn er genoeg bedrijven die hun website jaren geleden een keer gemaakt hebben. Heb jij al een website? Gaat jouw...

Oplichting, phising, fraude, het blijft oppassen

Zonder paniek te zaaien blijven we jullie attenderen op de verschillende oplichtingspraktijken. Gelukkig krijgen we van veel van onze klanten belletjes over dit onderwerp zodat we samen kunnen bepalen in hoeverre er sprake is van oplichting. Vaak is de vraag ‘klopt...