Geschillenbemiddeling

Een belangrijk onderdeel van de Tuinkeur-diensten is de geschillenbemiddeling. Hoe goed je je werk ook aflevert: een geschil met een klant ligt altijd op de loer. Vaak komen ondernemer en klant er in onderling overleg wel uit. Maar soms is er een derde (bemiddelende) partij nodig. TuinKeur is bij geschillen tussen gecertificeerde ondernemers en haar klanten aanspreekpunt. Hierbij wordt op neutrale wijze naar de situatie gekeken, desgewenst wordt een bezoek gebracht aan de opdrachtgever, waarna een oplossing wordt aangedragen. Klanten hebben bij de keuze voor een TuinKeur-hovenier meer zekerheid dat eventuele problemen worden opgelost.

Uitgelichte artikelen

Wie is je klant?

Heb jij jezelf wel eens afgevraagd waarom klanten jou bellen en waarom je zo druk bent? Hoe ziet...

Alle artikelen

Advies aan hoveniers: licht je offerte toe!

Goed communiceren is belangrijk. Wat je zegt, wat je bedoelt en hoe het overkomt, het kan bron van vermaak of juist ergernis zijn. Anderzijds kunnen gesproken woorden nuanceren en benadrukken. Daarom heeft TuinKeur het advies voor hoveniers: licht je offerte toe! De...

Heeft u een vraag over Geschillenbemiddeling?

Lieuwe Westra
Bedrijfsadviseur

Ik kan je helpen bij al je vragen. Neem via onderstaande knop contact met mij op en ik zal je z.s.m. te woord staan.