TuinKeur certificeert en ondersteunt hoveniersbedrijven in heel het land. Wij doen dat door informatievoorziening middels telefonische helpdesk en nieuwsbrieven, coaching middels workshops en regiobijeenkomsten en het faciliteren van praktische zaken. Zo ondersteunen we bij ICT-zaken, financiële- en personele adviezen, social media verzorging en grafische ontwerpen. Daarnaast treedt TuinKeur op als geschillenbemiddelaar tussen leden en hun klanten, verrichten we bodemonderzoek en voorzien in een praktische whatsappgroep voor leden.
Een belangrijk onderdeel is geschillen- bemiddeling. Hoe goed je je werk ook aflevert, een geschil met een klant ligt altijd op de loer. Klanten hebben bij ons meer zekerheid dat eventuele problemen worden opgelost.
WhatsAppgroep
Voor TuinKeur-leden is er een WhatsAppgroep waarin adviezen, tips en suggesties gedeeld worden. Een professioneel maar waardevol onderonsje tussen collega-hoveniers waar veel gebruik van wordt gemaakt.
Bodemonderzoek
Met het bodemvruchtbaarheidsonderzoek onderstreep je het belang van een juiste ondergrond. Veel TuinKeur-hoveniers werken al met het bodemvruchtbaarheidsonderzoek dat we verrichten in samenwerking met BLGG.
Ook zonder grote investeringen en forse kostenplaatjes kun je jouw bedrijf goed in beeld brengen. Met “Google Mijn Bedrijf” heb je de mogelijkheid om je bedrijf zichtbaar te maken. Met een kosteloos bedrijfsprofiel kom in je in beeld op Google zoeken...
Al je tijd en aandacht stop jij in jouw werk en je klant. Maar toch blijkt dat, wanneer cijfers met ondernemers bespreekbaar worden gemaakt, ‘geld verdienen ’achterblijft. Jouw harde werk en lange dagen zijn niet zichtbaar op je bankrekening. Hoe kun je dit...
Worstel jij ook met het maken van calculaties? Ben je er flauw van dat je steeds werkt met losse Excel documenten die je moeilijk terug kunt vinden? Start dan vandaag nog onze twee maanden lange proefversie en ervaar zelf wat de software voor jouw bedrijf kan...
Merk jij dat er veel tijd verloren gaat bij het maken van een planning? Het bij elkaar harken van klantgegevens, het invullen van een planning zodat je medewerkers weten waar ze naartoe moeten de volgende dag en vooral constant moeten schuiven met de planning omdat...
Hoveniers zijn vooral druk met het aanleggen en onderhouden van tuinen. Dit is iets waar ze goed in zijn en wat hun passie is. Als je een eigen onderneming hebt ontkom je er niet aan om administratief werk te moeten doen. Denk hierbij aan: het noteren van gewerkte...
Zo weinig mogelijk rompslomp op kantoor. Overzichtelijk en makkelijk werken. Dat is wat iedere hovenier wil. Het softwareprogramma van Tuinkeur is gericht op hoveniersbedrijven en betekent een belangrijke kwaliteitsverbetering voor je onderneming. Gecombineerde...
Het lijkt inmiddels een uitgekauwd onderwerp: het belang van een goede website. Er zijn nog steeds bedrijven die niet beschikken over een website. Ook zijn er genoeg bedrijven die hun website jaren geleden een keer gemaakt hebben. Heb jij al een website? Gaat jouw...
Zonder paniek te zaaien blijven we jullie attenderen op de verschillende oplichtingspraktijken. Gelukkig krijgen we van veel van onze klanten belletjes over dit onderwerp zodat we samen kunnen bepalen in hoeverre er sprake is van oplichting. Vaak is de vraag ‘klopt...
CannonWorks en TuinKeur hebben samen het beste van twee werelden in één softwarepakket voor hoveniers samengebracht. De bewezen ervaring qua automatisering van CannonWorks (meer dan 600 gebruikers) en de ‘groene’ kennis en kunde van TuinKeur is vorige week gelanceerd...
Onlangs informeerden wij je over de introductie van de AVG met het artikel 'Waar jij als hovenier op moet letten met de nieuwe AVG-wet'. Deze nieuwe Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) heeft grote invloed op je bedrijf. Niet iedereen is zich er bewust van...
Heeft u een vraag over Overige diensten?
Astrid Fehrmann
Secretariële zaken
Ik kan je helpen bij al je vragen. Neem via onderstaande knop contact met mij op en ik zal je z.s.m. te woord staan.