TuinKeur. Het kwaliteitskeurmerk voor hoveniers.

TuinKeur.

Het kwaliteitskeurmerk voor hoveniers.

Marketing

In beeld blijven bij de klant is belangrijk. Jouw kennis en vakmanschap op hoveniersgebied hoeven niet meteen te betekenen dat je talent hebt voor zaken als social media, communicatie en/of marketing. Om te zorgen dat je een professionele uitstraling krijgt of behoudt, is het belangrijk op tijd de stap te zetten naar ondersteuning. Met goede communicatie naar klanten toe, jouw regelmatige verschijning op social media en professioneel huisstijl, documenten en ander drukwerk laat je zien wie je bent, hoe je werkt en waar je voor staat. Een talentvol hovenier, een gespecialiseerd vakman, een efficiënt ondernemer, ze mogen gezien worden.

Uitgelichte Onderwerpen

Online marketing

Om je te ontlasten kan TuinKeur de online zichtbaarheid van je overnemen. Je hebt het ten slotte al druk genoeg. Zowel in websitebeheer als in social media beheer kunnen we je ondersteunen.

Social media

Zonder al te veel inspanning toch een continue, verzorgde berichtenstroom op je Facebook-tijdlijn? Wij verzorgen per week twee tuin-gerelateerde berichten.

Promotiemateriaal

Zeker is dat je visitekaartje met logo in huisstijl, de offertemap in huisstijl, een gepersonaliseerde bedrijfsfolder en natuurlijk de topper voor elke hovenier, de burenkaart, niet mogen ontbreken.

Uitgelichte artikelen

Alle artikelen

Gratis online succesvol!!

Online wordt er tegenwoordig veel gezocht naar een oplossing of dienst en in jullie geval naar een hovenier.  Er zijn verschillende manieren om online goed zichtbaar te zijn voor je doelgroep. De beste oplossing is om organisch te worden gevonden (SEO). Organisch is...

Promotie is investeren, juist nu zaken goed gaan

Je hoeft het een hovenier niet uit te leggen. Een goede voorbereiding als basis en goede materialen bepalen het resultaat. Dit geldt ook voor een bedrijf.  Zichtbaar zijn en zichtbaar blijven zodat je klanten jouw bedrijf weten te vinden. Dit vraagt veel tijd en...

Analyse consumentengedrag

Na het consumentengedrag van de afgelopen weken gevolgd te hebben konden wij een aantal constante factoren ontdekken. Bepaald gedrag onder de consumenten blijkt zeer stabiel, of neemt zelfs toe. Zo besteden ze steeds meer geld aan het klussen in en om het huis. Dit is...

Workshop Offline Marketing

Tijdens de TuinKeur klantendag 2019 gaf Lieuwe de workshop Offline marketing. De keuze om hier een workshop over te geven was vrij duidelijk nadat we gelezen hadden dat er wekelijks bijna 11 miljoen folders op de mat vallen, waarvan 80% van de lezer in actie komt....

Online vindbaarheid

Tijdens de TuinKeur klantendag heeft Tjark-Jan de workshop Online Vindbaarheid gegeven. We zetten alle speerpunten nog even voor je op een rijtje. De eerste vraag was: Maak je gebruik van Google My Business (Google mijn bedrijf)? 34% maakt geen gebruik hiervan of weet...

Automatische reacties via Facebook Messenger

Als ondernemer/hovenier zijn er nog al wat communicatie kanalen die je bij moet houden. De klant verwacht verwacht veel van je. Vooral snelle reactie's, want dat zijn ze gewend. Niet altijd makkelijk, maar soms zijn er praktische oplossingen.  De 'ouderwetse' manier...

De kracht van online mond-tot-mond reclame

Waarom werken met online recensies?  Dit horen wij te vaak van hoveniers: ‘Wij doen niet aan marketing want wij krijgen ons werk door mond-tot-mond reclame.’ Wanneer u als ondernemer zo overtuigd bent van mond-tot-mond reclame, waarom doet u dit dan niet online? Voor...

Facebook berichten, hoe vaak?

Met meer dan 7 miljoen dagelijkse gebruikers in Nederland is Facebook een medium dat elke hovenier in zou moeten zetten. Deze dagelijkse gebruiker checkt zijn nieuwsoverzicht namelijk gemiddeld 14 keer per dag. Met steeds meer Facebook pagina’s is de concurrentie op...

Facebook: actualiteit nog nooit zo belangrijk!

Alweer enge tijd geleden heeft Facebook zijn algoritmes weer veranderd. Het was zo dat de eerste berichten op je tijdlijn met name bestonden uit berichten en reacties van je vrienden en pagina’s waar je de meeste interactie mee hebt. Op deze manier bleef je verbonden...

Facebook – Hoe, wat en waarom?

Een paar cijfers: Facebook heeft in Nederland ruim 9,2 miljoen geregistreerde accounts. Eind 2014 waren er 9,1 miljoen unieke bezoekers per maand (in Nederland). Ruim 90% van de 15 tot 39 jarigen gebruikt Facebook. In de categorie 40 tot 64 jaar 63%, tot 79 jaar oud...

Heeft u een vraag over Marketing?

Ineke van Dijk
Multimedia vormgever

Ik kan je helpen bij al je vragen. Neem via onderstaande knop contact met mij op en ik zal je z.s.m. te woord staan.