Zoek een artikel
Vind hier alle zakelijke artikelen welke wij speciaal voor jou beschikbaar hebben gesteld. Mis je bepaalde informatie of heb je vragen over een bepaald onderwerp? Neem dan contact met ons op. Wij staan u graag te woord.
Terugblik regiobijeenkomsten
TuinKeur hield de afgelopen tijd regiobijeenkomsten met leden. In kleine groepjes, met andere hoveniers, de bedrijfsresultaten van het afgelopen jaar bespreken is een hele stap. Je stelt jezelf en je bedrijf kwetsbaar op. Na het analyseren van de digitale cijfers...
Regiobijeenkomsten 2023
We gaan weer regiobijeenkomsten houden! Wat voor invloed heb jij als ondernemer op bedrijfsresultaten? In kleine kring van TuinKeur leden spreken we over onze cijfers. Uitgangspunt van deelname aan deze bijeenkomst is dat iedere deelnemer zijn cijfers (2021 of 2022...
Impressie workshopavond TuinKeur 2022
Het is inmiddels een bekend gegeven: TuinKeur gaat jaarlijks op reis door Nederland met workshops om de hoveniers in onze branche een spiegel voor te houden. Op dit moment zijn er 14 bijeenkomsten in heel Nederland gepland, zodat iedere hovenier in zijn of haar regio...
Wilco Thomassen
.,Knetterdruk! Het is eigenlijk altijd druk, maar dit voorjaar was het echt niet normaal. Aan alle kanten werd er aan je getrokken. Ik denk dat de mensen nog wat geld over hadden van de afgelopen twee coronajaren, want het kon niet op. Wel heb ik het gevoel dat alles langzaam weer iets normaler wordt en dat mensen voorzichtiger worden door de stijgende rente en inflatie.”
Terugblik Klantendag 2022
Voor leden van TuinKeur werd op vrijdag 23 september de jaarlijkse Klantendag gehouden. In het pittoreske Ruinen, woonplaats van Jelle Westra, kwamen ruim 100 bezoekers uit 80 bedrijven bijeen om elkaar te ontmoeten. Er werden gesprekken gevoerd en er waren zakelijke...
TuinKeur en Meerwaarde
Jullie zijn werkzaam in een branche waarin veel collega’s actief zijn. Het werkaanbod is groot maar gelukkig zijn er weinig hoveniers die thuis zonder werk zitten. De dagelijkse spanning tussen voldoende werk hebben en voldoende verdienen merken we in de vele...
TuinKeur overtuigt consument
Het kiezen van een consument voor een product of dienst is altijd moeilijk, vooral als het om hoge bedragen gaat zoals bij het inschakelen van een hovenier. Als je tuin wordt aangelegd wil je dat dit in een keer goed gebeurt. Je wilt als consument geen moeilijkheden,...
Het doel van de service uren van TuinKeur
TuinKeur heeft als doel om jouw en jouw bedrijf beter te maken. Hoe pak je dat nou aan? Een eerste stap is het gebruik van de service uren van TuinKeur. Wat zijn de service uren van TuinKeur? Elke hovenier die is aangesloten bij TuinKeur heeft jaarlijks een aantal vrij te besteden uren. Deze uren kunnen […]
TuinKeur naar de consument
Nieuw in 2015: Tuin(Keur) plezier: Lieuwe helpt! In het verlengde van een bredere focus op de consument zal vanaf 2015 collega Lieuwe Westra ingezet worden als tuinadviseur van TuinKeur. Het belangrijkste doel hiervan is om TuinKeur als keurmerk voor hoveniers een gezicht te geven bij de consument. Lieuwe rondde zijn opleiding als vakbekwaam hovenier af […]