TuinKeur. Het kwaliteitskeurmerk voor hoveniers.

TuinKeur.

Het kwaliteitskeurmerk voor hoveniers.

TuinKeur logo

Uit de WhatsAppgroep – Spammail

Uit de WhatsAppgroep – Spammail

Spammail, wat zijn de gevolgen als je hierop klikt? 

Nepberichten via mail, sms, of WhatsApp kan iedereen krijgen, hoe herken je deze en wat zijn de gevolgen hiervan. 

Nepmailtjes herken je vaak aan slecht en slordig geschreven berichten of een onherkenbaar e-mailadres. Maar ook via sms of WhatsApp kan je nepberichten krijgen en wordt vaak gevraagd om op een link te klikken.  

Vaak zijn dit korte berichten waar je snel op moet reageren. Voorkomende sms-berichten zijn: 

“Post NL heeft een pakketje volg via de link om uw pakket te volgen”. Of dat er nog een openstaande rekening van de belastingdienst is. Bij mail kunnen er schadelijke bijlages zijn.  

Wanneer je deze linkjes opent kan er schadelijke software geïnstalleerd worden op je telefoon of pc. Hierdoor wordt je toestel geblokkeerd of kunnen er bepaalde bestanden niet meer geopend worden. 

Wees dus alert en kritisch met alle inkomende berichten. 

Heeft u vragen over dit artikel?

Astrid Fehrmann
Secretariële zaken

Ik kan je helpen bij al je vragen. Neem via onderstaande knop contact met mij op en ik zal je z.s.m. te woord staan.

Meer over onze diensten

Problemen voorkomen in je hoveniers offerte

Problemen voorkomen in je hoveniers offerte

Problemen voorkomen in je hoveniers offerte. Met enige regelmaat krijgen we klachten binnen van consumenten. En hoe gek het misschien ook klinkt: daar zijn we blij mee! Dat geeft immers aan dat de keuze voor een TuinKeur bedrijf van belang is voor de consument. Een...

WhatsAppgroep van TuinKeur-leden is een hit!

WhatsAppgroep van TuinKeur-leden is een hit!

Afgelopen jaar is  TuinKeur gestart met een Whatsappgroep voor leden.   Na wat onderlinge afstemming met de hoveniers, over hoe we dit middel gebruiken, is er in de groep gelegenheid gegeven elkaar te informeren of te bevragen over diverse zaken die we in onze branche...

Communicatieproblemen met klanten voorkomen

Communicatieproblemen met klanten voorkomen

Communicatieproblemen met klanten voorkomen. ​Met enige regelmaat krijgen we als TuinKeur vragen binnen van hoveniers. Een vraag die we regelmatig krijgen is: ‘Hoe ga ik om een met een consument die zelf de materialen wil bestellen?’  Soms wil de consument de regie...

Wie is je klant?

Wie is je klant?

Heb jij jezelf wel eens afgevraagd waarom klanten jou bellen en waarom je zo druk bent? Hoe ziet jouw ideale klant eruit? Heb je een strategie die ervoor zorgt dat juist deze klanten jou bellen? Voor jouw toekomst is het belangrijk dat je inzicht hebt in je huidige...

Klachtenbemiddeling: hoe gaat TuinKeur hier mee om?

Klachtenbemiddeling: hoe gaat TuinKeur hier mee om?

Bij TuinKeur krijgen wij af en toe vragen over hoe het zit met klachten en wat TuinKeur hier mee doet. Onze procedure voor het in behandeling nemen van een klacht, die vaak per mail binnenkomt, is als volgt.We nemen direct contact op met jou, als klant van de hovenier...

Advies aan hoveniers: licht je offerte toe!

Advies aan hoveniers: licht je offerte toe!

Goed communiceren is belangrijk. Wat je zegt, wat je bedoelt en hoe het overkomt, het kan bron van vermaak of juist ergernis zijn. Anderzijds kunnen gesproken woorden nuanceren en benadrukken. Daarom heeft TuinKeur het advies voor hoveniers: licht je offerte toe! De...