Promotiemateriaal

Hoewel veel TuinKeur hoveniers al digitaal werken wordt er toch ook vaak gebruik gemaakt van voorbeelddocumenten zoals de offertemap met bijbehorende formulieren. Ze geven gemak, overzicht en overtuigingskracht bij een eerste gesprek, maar ook tijdens de uitvoering van een tuinklus of wanneer het project is afgeleverd. De folder met de 5-zekerheden van Tuinkeur blijft een belangrijk promotiemiddel voor aangesloten hoveniers. Zeker is dat je visitekaartje met logo in huisstijl, de offertemap in huisstijl, een gepersonaliseerde bedrijfsfolder en natuurlijk de topper voor elke hovenier, de burenkaart, niet mogen ontbreken.

Uitgelichte artikelen

Workshop Offline Marketing

Tijdens de TuinKeur klantendag 2019 gaf Lieuwe de workshop Offline marketing. De keuze om hier een...

Alle artikelen

Mond tot mond reclame voor elke hovenier: de burenkaart

Burenkaarten Deze kaart doe je bij de buren van je klant in de brievenbus. Stel je voor in een stukje tekst en geef aan dat je met een tuinklus bezig bent bij de buren. Mochten ze overlast ondervinden, geef ze dan de gelegenheid contact op te nemen om het samen op te...

Kalender voor het nieuwe jaar; een mooi relatiegeschenk

Tegenwoordig gaat alles digitaal. De ouderwetse agenda wordt steeds minder gebruikt. Je komt ze nog wel eens tegen, maar niet vaak meer. Gedurende het jaar betrap ik mijzelf er wel op dat ik onze TuinKeur bureaukalender wel vaak gebruik. Plannen van marketing...

Promotiemateriaal: genoeg voorraad?

Het tuinseizoen is weer begonnen!  Met het prachtige weer in het vroege voorjaar kom je al snel in de ‘tuinstemming’: plannen worden gemaakt en bij veel hoveniers stromen de offerteaanvragen binnen. Wij hameren met TuinKeur op het uitbrengen van een fysieke offerte...

Heeft u een vraag over Promotiemateriaal?

Ineke van Dijk
Multimedia vormgever

Ik kan je helpen bij al je vragen. Neem via onderstaande knop contact met mij op en ik zal je z.s.m. te woord staan.