Je hoeft het een hovenier niet uit te leggen. Een goede voorbereiding als basis en goede materialen bepalen het resultaat. Dit geldt ook voor een bedrijf.
Zichtbaar zijn en zichtbaar blijven zodat je klanten jouw bedrijf weten te vinden. Dit vraagt veel tijd en aandacht. Als hovenier ben je nu eenmaal niet altijd bezig met de promotie van je bedrijf en zeker niet in tijden wanneer het heel goed gaat. Klanten hebben wellicht jouw bedrijf de afgelopen tijd goed weten te vinden. Maar hoe zit het voor de langere termijn?
Niets doen en afwachten is nooit een optie. Dus ga aan de slag. Neem je logo en huisstijl eens onder de loep, zijn ze nog van deze tijd of wordt het tijd om dit in een nieuw en modern jasje te steken? Hoe zien je bedrijfsfolders eruit? Hoelang gebruik je deze al? Wordt het tijd voor een nieuwe stijl?
Hetzelfde geldt voor je website, social media en andere online mogelijkheden die je kunt inzetten om zichtbaar te zijn bij jouw doelgroep. Nu zaken goed gaan is het juist de tijd om dit aan te pakken en te investeren in de toekomst. Maak tijd en geld vrij om bij de steeds kritische consument jouw producten en diensten onder de aandacht te brengen.
Wist je dat we een handige tool hebben ontwikkeld die inzicht geeft in de manier waarop jij communiceert met je klant, zowel met folders als digitaal?
Bel of mail gerust voor meer informatie.