Consumenten zijn altijd op zoek naar vernieuwing
Er is geen etalage in de winkelstraat die jaar in jaar uit hetzelfde beeld laat zien. De etalage is immers juist bedoeld om klanten met de nieuwe collectie of nieuwe producten te verleiden, want stilstand is achteruitgang
Stilstand is achteruitgang voor je bedrijf en aangezien consumenten voortdurend op zoek zijn naar vernieuwing is de tuin flink onder handen nemen het afgelopen jaar, doordat veel mensen thuis kwamen te zitten, een hot item geworden. De huidige omstandigheden geven nog niet aan dat dit fors gaat veranderen.
Daarom is het zeker voor jou en je bedrijf belangrijk om eens kritisch naar je ‘etalage’ kijken.
Wordt het niet eens tijd om je huidige bedrijfsfolder te vernieuwen?
Heb je al een passende folder met duidelijke uitleg om de consument te informeren die beschrijft hoe jij omgaat met milieuvriendelijke onkruidbestrijding binnen je bedrijf?
Is je website toe aan een opfrisbeurt?
Is jouw website voorzien van nieuwe projecten en foto’s? Staan er mooie voorbeelden op die klanten kunnen inspireren? Zijn jouw recensies van HovenierNederland prominent zichtbaar via de gratis link? Worden de tuintips op je homepagina getoond?
Met een kritische blik op jouw etalage kan je werken aan het vergroten van jouw fysieke en online zichtbaarheid in de regio.
Veel aanpassingen zijn relatief makkelijk door te voeren.
We kijken graag met je mee naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf:
Info@tuinkeur.nl of 0528 – 331678
TuinKeur voor hoveniers ontdek wat wij voor jouw bedrijf kunnen betekenen.