TuinKeur. Het kwaliteitskeurmerk voor hoveniers.

TuinKeur.

Het kwaliteitskeurmerk voor hoveniers.

TuinKeur logo

Consumenten zijn altijd op zoek naar vernieuwing

Consumenten zijn altijd op zoek naar vernieuwing

Er is geen etalage in de winkelstraat die jaar in jaar uit hetzelfde beeld laat zien. De etalage is immers juist bedoeld om klanten met de nieuwe collectie of nieuwe producten te verleiden, want stilstand is achteruitgang

Stilstand is achteruitgang voor je bedrijf en aangezien consumenten voortdurend op zoek zijn naar vernieuwing is de tuin flink onder handen nemen het afgelopen jaar, doordat veel mensen thuis kwamen te zitten, een hot item geworden. De huidige omstandigheden geven nog niet aan dat dit fors gaat veranderen.  

Daarom is het zeker voor jou en je bedrijf belangrijk om eens kritisch naar je ‘etalage’ kijken.

onkruidfolder stilstand is achteruitgang

Wordt het niet eens tijd om je huidige bedrijfsfolder te vernieuwen?  

Heb je al een passende folder met duidelijke uitleg om de consument te informeren die beschrijft hoe jij omgaat met milieuvriendelijke onkruidbestrijding binnen je bedrijf?  

Is je website toe aan een opfrisbeurt?  

Is jouw website voorzien van nieuwe projecten en foto’s? Staan er mooie voorbeelden op die klanten kunnen inspireren? Zijn jouw recensies van HovenierNederland prominent zichtbaar via de gratis link? Worden de tuintips op je homepagina getoond?  

Met een kritische blik op jouw etalage kan je werken aan het vergroten van jouw fysieke en online zichtbaarheid in de regio 

Veel aanpassingen zijn relatief makkelijk door te voeren.
We kijken graag met je mee naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf: 

Info@tuinkeur.nl of 0528 – 331678 

TuinKeur voor hoveniers ontdek wat wij voor jouw bedrijf kunnen betekenen.

Heeft u vragen over dit artikel?

Jelle Westra
Bedrijfsadviseur

Ik kan je helpen bij al je vragen. Neem via onderstaande knop contact met mij op en ik zal je z.s.m. te woord staan.

Meer over Ondernemen

Tarieven voorbereiden op 2022!

Tarieven voorbereiden op 2022!

Tarieven voorbereiden: TuinKeur-hoveniers, zo blijkt in de praktijk, willen graag geadviseerd worden als het gaat om de nieuwe uurtarieven voor 2022. Daarnaast vraagt menigeen zich af hoe hij om moet gaan met de prijzen voor materialen. In de praktijk zijn uurprijzen...

Prijsindexatie 2022

Prijsindexatie 2022

Prijsindexatie 2022: Als ondernemer is het belangrijk om vooruit te kijken, vooral als het gaat om het bepalen van het uurtarief voor het komende jaar. Met welk percentage moet je je prijzen aanpassen? Om het prijsindexatie advies 2022 te kunnen bepalen, hebben we als...

Offerte hanteren of werkelijk gemaakte uren?

Offerte hanteren of werkelijk gemaakte uren?

Offerte hanteren: Is het op dit moment wenselijk om offertes te maken met een vaste prijs? Gezien de prijsontwikkelingen van de afgelopen maanden zal iedereen het met me eens zijn dat dit niet zonder risico is. Maar onder druk van de klant die graag een ‘bedrag’ ziet...

Stress en Kwalitijd

Stress en Kwalitijd

Stress en Kwalitijd: De tuin moet gisteren af; de spullen daarvoor nog vandaag geleverd. Een belangrijke tip wanneer je je door anderen gehaast en opgejaagd voelt is juist in de vertraging te gaan. Dat is lastig omdat vertragen een tegennatuurlijke reactie is:...

Wat verdien je?

Wat verdien je?

Op de Klantendag van TuinKeur, waar een kleine honderd hoveniers vertegenwoordigd waren, werd het onderwerp 'Wat verdien je?' en ‘Ben je tevreden met wat je verdient?’ aan de orde gesteld. Tijdens de meeting werd gebruik gemaakt van een interactieve, anonieme enquête,...

Ontwikkeling uurtarief hoveniers 2021

Ontwikkeling uurtarief hoveniers 2021

Ontwikkeling uurtarief hoveniers 2021: Een van de onderwerpen op de TuinKeur-Klantendag was ‘Welk uurtarief hanteer je en is dat het juiste?’ Met behulp van een online enquêtetool hebben we de tarieven van bijna 100 bezoekers in kaart gebracht. Ook kregen we inzicht...