TuinKeur logo

Bodemonderzoek: ja graag!

TuinKeur benadrukt bij haar aangesloten hoveniers met regelmaat dat het in de basis niet zoveel uitmaakt welke planten je in de grond zet.

Het gaat erom waar je ze in zet!

Met het toepassen van bodemonderzoek bij (potentiële) klanten weet je als hovenier hoe je bijvoorbeeld de nieuw aangelegde tuin een succesvolle start kunt geven. Naast een stuk toegevoegde waarde voor uw klant wordt met het uitvoeren van bodemonderzoek uw vakmanschap benadrukt! Het bodemonderzoek van TuinKeur wordt uitgevoerd in samenwerking met Eurofins (voorheen BLGG).

Deelnemende hoveniers ontvangen twee rapporten waarvan er één bestemd is voor de klant. De rapporten bevatten een toegankelijke tekst waarin wordt toegelicht wat het belang is van goede bemesting. Hierop worden de resultaten uit de betreffende tuin besproken en volgt er een (bemestings)advies.

Vragen? Neem contact op: info@tuinkeur.nl | 0528-331678

Heeft u vragen over dit artikel?

Astrid Fehrmann
Secretariële zaken

Ik kan je helpen bij al je vragen. Neem via onderstaande knop contact met mij op en ik zal je z.s.m. te woord staan.

Meer over onze diensten

Problemen voorkomen in je hoveniers offerte

Problemen voorkomen in je hoveniers offerte

Problemen voorkomen in je hoveniers offerte. Met enige regelmaat krijgen we klachten binnen van consumenten. En hoe gek het misschien ook klinkt: daar zijn we blij mee! Dat geeft immers aan dat de keuze voor een TuinKeur bedrijf van belang is voor de consument. Een...

WhatsAppgroep van TuinKeur-leden is een hit!

WhatsAppgroep van TuinKeur-leden is een hit!

Afgelopen jaar is  TuinKeur gestart met een Whatsappgroep voor leden.   Na wat onderlinge afstemming met de hoveniers, over hoe we dit middel gebruiken, is er in de groep gelegenheid gegeven elkaar te informeren of te bevragen over diverse zaken die we in onze branche...

Communicatieproblemen met klanten voorkomen

Communicatieproblemen met klanten voorkomen

Communicatieproblemen met klanten voorkomen. ​Met enige regelmaat krijgen we als TuinKeur vragen binnen van hoveniers. Een vraag die we regelmatig krijgen is: ‘Hoe ga ik om een met een consument die zelf de materialen wil bestellen?’  Soms wil de consument de regie...

Uit de WhatsAppgroep – Spammail

Uit de WhatsAppgroep – Spammail

Spammail, wat zijn de gevolgen als je hierop klikt?  Nepberichten via mail, sms, of WhatsApp kan iedereen krijgen, hoe herken je deze en wat zijn de gevolgen hiervan. Nepmailtjes herken je vaak aan slecht en slordig geschreven berichten of een...

Wie is je klant?

Wie is je klant?

Heb jij jezelf wel eens afgevraagd waarom klanten jou bellen en waarom je zo druk bent? Hoe ziet jouw ideale klant eruit? Heb je een strategie die ervoor zorgt dat juist deze klanten jou bellen? Voor jouw toekomst is het belangrijk dat je inzicht hebt in je huidige...

Klachtenbemiddeling: hoe gaat TuinKeur hier mee om?

Klachtenbemiddeling: hoe gaat TuinKeur hier mee om?

Bij TuinKeur krijgen wij af en toe vragen over hoe het zit met klachten en wat TuinKeur hier mee doet. Onze procedure voor het in behandeling nemen van een klacht, die vaak per mail binnenkomt, is als volgt.We nemen direct contact op met jou, als klant van de hovenier...