TuinKeur. Het kwaliteitskeurmerk voor hoveniers.

TuinKeur.

Het kwaliteitskeurmerk voor hoveniers.

TuinKeur logo

TuinKeur en Meerwaarde

TuinKeur en Meerwaarde

Jullie zijn werkzaam in een branche waarin veel collega’s actief zijn. Het werkaanbod is groot maar gelukkig zijn er weinig hoveniers die thuis zonder werk zitten.  De dagelijkse spanning tussen voldoende werk hebben en voldoende verdienen merken we in de vele gesprekken met hoveniers. 

‘De race naar de bodem’ zo wordt onderweg gesproken over het bepalen van de prijzen. Er is altijd wel iemand die goedkoper kan. Moet je daar in mee gaan? TuinKeur zegt van niet! 

We zijn, naast de coaching en begeleiding van ondernemers heel actief op de consumentenmarkt door onze leden te promoten als deskundig, betrouwbaar en betaalbaar. Hoe we dat doen? Door artikelen te schrijven in Groei en Bloei, Tuinseizoen, Tuinontwerp en Buitenleven. Bladen die consumenten lezen om ideeën op te doen. Door te zorgen dat ons platform TuinKeur.nl meer en meer bezoekers krijgt. Nu al ruim 60.000 per maand. Door actief onze pagina op Facebook te beheren met nu al ruim 8.000 fans.  Door recensies op HovenierNederland.nl te stimuleren waardoor meer en meer consumenten op zoek gaan naar een TuinKeur hovenier in hun regio. Nu al maandelijks 10.000 zoekopdrachten.

Het TuinKeur team zet alle middelen in om de consument te informeren en te overtuigen dat ‘meerwaarde’ vertaald kan worden in service en betrouwbaarheid. Kwaliteimet het gevoel dat je met jouw keuze een vakman hebt met een eerlijke prijs.  

Ons doel is om samen met jou niet in te zetten op ‘de race naar de bodem’ maar op het leveren van kwaliteit tegen een eerlijke prijs.  

Heeft u vragen over dit artikel?

Astrid Fehrmann
Secretariële zaken

Ik kan je helpen bij al je vragen. Neem via onderstaande knop contact met mij op en ik zal je z.s.m. te woord staan.

Meer over promotie

Wilco Thomassen

Wilco Thomassen

.,Knetterdruk! Het is eigenlijk al­tijd druk, maar dit voorjaar was het echt niet normaal. Aan alle kanten werd er aan je getrokken. Ik denk dat de mensen nog wat geld over hadden van de afgelo­pen twee coronajaren, want het kon niet op. Wel heb ik het gevoel dat alles langzaam weer iets normaler wordt en dat mensen voorzichtiger worden door de stij­gende rente en inflatie.”

Terugblik Klantendag 2022

Terugblik Klantendag 2022

Voor leden van TuinKeur werd op vrijdag 23 september de jaarlijkse Klantendag gehouden. In het pittoreske Ruinen, woonplaats van Jelle Westra, kwamen ruim 100 bezoekers uit 80 bedrijven bijeen om elkaar te ontmoeten. Er werden gesprekken gevoerd en er waren zakelijke...

Regiobijeenkomsten

Regiobijeenkomsten

Door toename van het aantal leden van TuinKeur en om tegemoet te komen aan een wens uit die kring, starten we in het najaar met Regiobijeenkomsten (studieclubs) voor leden. In kleine groepjes van 15-20 bedrijven gaan we met elkaar in gesprek in onze eigen regio. We...

Interview hovenier: HOVENIERSBEDRIJF B.A.R.T.

Interview hovenier: HOVENIERSBEDRIJF B.A.R.T.

Interview hovenier: ​In deze video zie je het interview met Bart Heremans van Hoveniersbedrijf B.A.R.T.. Benieuwd naar zijn bedrijf? Bekijk zijn website: http://hoveniersbedrijfbart.nl/ Leerzaam en gezellig. Dat waren de complimenten die het TuinKeur team kreeg haar...

Klantendag TuinKeur

Klantendag TuinKeur

TuinKeur Klantendag 2021 Op 24 september 2021 hield TuinKeur zijn klantendag. Ruim 100 klanten kwamen naar Ruinen. Met elkaar wilden ze spreken, ontspannen en zich beroepsmatig laten inspireren.In de ochtend werden bedrijfsmatige onderwerpen uiteengezet. Na de lunch...

TuinKeur geef gastles op Curio praktijkschool

TuinKeur geef gastles op Curio praktijkschool

Met veel plezier heeft TuinKeur gehoor gegeven aan de vraag van Curio Praktijkschool, vestiging in Breda, om de aftrap te geven voor het nieuwe schooljaar. Jelle Westra heeft een 3-uur durende masterclass verzorgd, waarbij ruim 50 (!) leerlingen aanwezig waren. Met...