TuinKeur. Het kwaliteitskeurmerk voor hoveniers.

TuinKeur.

Het kwaliteitskeurmerk voor hoveniers.

TuinKeur logo

TuinKeur naar de consument

Nieuw in 2015: Tuin(Keur) plezier: Lieuwe helpt!

In het verlengde van een bredere focus op de consument zal vanaf 2015 collega Lieuwe Westra ingezet worden als tuinadviseur van TuinKeur. Het belangrijkste doel hiervan is om TuinKeur als keurmerk voor hoveniers een gezicht te geven bij de consument.

Lieuwe rondde zijn opleiding als vakbekwaam hovenier af in 1985 en is sinds die tijd actief in de groene branche. In 2007 is Lieuwe begonnen bij TuinKeur. Door zijn jarenlange ervaring staat hij erg dicht bij de dagelijkse praktijk van hoveniers en ook de vraagstukken die zij tegenkomen op de werkvloer en in de praktijk. Veel voorkomende werkzaamheden van Lieuwe zijn dan ook de praktijk-coaching van aangesloten hoveniers en hij is ook de eerste contactpersoon voor consumenten bij klachten.

Vanaf 2015 zal Lieuwe dus te zien zijn in meerdere uitingen van TuinKeur naar de consument. Hierbij kunt u denken aan diverse sociale media, folders, flyers en tuintips. Ten behoeve van deze campagne zullen diverse fotoshoots worden georganiseerd om passende beelden uit de praktijk te maken.

Vanzelfsprekend zal hij duidelijk herkenbaar zijn als TuinKeur-hovenier!

www.tuinkeur.nl

Heeft u vragen over dit artikel?

Astrid Fehrmann
Secretariële zaken

Ik kan je helpen bij al je vragen. Neem via onderstaande knop contact met mij op en ik zal je z.s.m. te woord staan.

Meer over promotie

Interview hovenier: HOVENIERSBEDRIJF B.A.R.T.

Interview hovenier: HOVENIERSBEDRIJF B.A.R.T.

Interview hovenier: ​In deze video zie je het interview met Bart Heremans van Hoveniersbedrijf B.A.R.T.. Benieuwd naar zijn bedrijf? Bekijk zijn website: http://hoveniersbedrijfbart.nl/ Leerzaam en gezellig. Dat waren de complimenten die het TuinKeur team kreeg haar...

Klantendag TuinKeur

Klantendag TuinKeur

TuinKeur Klantendag 2021 Op 24 september 2021 hield TuinKeur zijn klantendag. Ruim 100 klanten kwamen naar Ruinen. Met elkaar wilden ze spreken, ontspannen en zich beroepsmatig laten inspireren.In de ochtend werden bedrijfsmatige onderwerpen uiteengezet. Na de lunch...

TuinKeur geef gastles op Curio praktijkschool

TuinKeur geef gastles op Curio praktijkschool

Met veel plezier heeft TuinKeur gehoor gegeven aan de vraag van Curio Praktijkschool, vestiging in Breda, om de aftrap te geven voor het nieuwe schooljaar. Jelle Westra heeft een 3-uur durende masterclass verzorgd, waarbij ruim 50 (!) leerlingen aanwezig waren. Met...

TuinKeur en Meerwaarde

TuinKeur en Meerwaarde

Jullie zijn werkzaam in een branche waarin veel collega’s actief zijn. Het werkaanbod is groot maar gelukkig zijn er weinig hoveniers die thuis zonder werk zitten.  De dagelijkse spanning tussen voldoende werk hebben en voldoende verdienen merken we in de vele...

TuinKeur overtuigt consument

TuinKeur overtuigt consument

Het kiezen van een consument voor een product of dienst is altijd moeilijk, vooral als het om hoge bedragen gaat zoals bij het inschakelen van een hovenier. Als je tuin wordt aangelegd wil je dat dit in een keer goed gebeurt. Je wilt als consument geen moeilijkheden,...

Het doel van de service uren van TuinKeur

Het doel van de service uren van TuinKeur

TuinKeur heeft als doel om jouw en jouw bedrijf beter te maken. Hoe pak je dat nou aan? Een eerste stap is het gebruik van de service uren van TuinKeur. Wat zijn de service uren van TuinKeur? Elke hovenier die is aangesloten bij TuinKeur heeft jaarlijks een aantal vrij te besteden uren. Deze uren kunnen […]