TuinKeur logo

Bodemonderzoek: hoe werkt het?

Bodemonderzoek vakbekwaam hovenier

De bodem is het fundament van de tuin. Wat is de status van deze bodem? Dit kan een vakbekwaam hovenier inzichtelijk maken middels een bodemonderzoek. Wil jij ook jouw vakbekwaamheid onder de aandacht brengen bij de consument middels uitleg over de bodem als fundament van de tuin? Bestel dan de flyer: ‘Plant u in een goede bodem?’

Inleidende tekst: Wist je dat dat de bodem het fundament is van je tuin? Zonder een goed fundament zul je niet het optimale resultaat uit je tuin halen. Integendeel. Bij een gebrek aan essentiële voedingsstoffen of vervuiling door externe factoren, kunnen het buitenleven verstoord raken en de levensvatbaarheid van planten en bomen in het geding komen. Dankzij een bodemonderzoek weet je welke voedingstoffen je moet toevoegen om de maximale groei en bloei uit je tuin te halen. Laat daarom een bodemonderzoek uitvoeren!

Wil jij als TuinKeur-lid en hovenier gebruik maken van een flyer over het bodemonderzoek?

Neem dan contact op via de mail info@tuinkeur.nl of telefonisch via 0528-331678.

 

 

Maar hoe gaat een bodemonderzoek in zijn werk?

Heeft u vragen over dit artikel?

Astrid Fehrmann
Secretariële zaken

Ik kan je helpen bij al je vragen. Neem via onderstaande knop contact met mij op en ik zal je z.s.m. te woord staan.

Meer over onze diensten

Problemen voorkomen in je hoveniers offerte

Problemen voorkomen in je hoveniers offerte

Problemen voorkomen in je hoveniers offerte. Met enige regelmaat krijgen we klachten binnen van consumenten. En hoe gek het misschien ook klinkt: daar zijn we blij mee! Dat geeft immers aan dat de keuze voor een TuinKeur bedrijf van belang is voor de consument. Een...

WhatsAppgroep van TuinKeur-leden is een hit!

WhatsAppgroep van TuinKeur-leden is een hit!

Afgelopen jaar is  TuinKeur gestart met een Whatsappgroep voor leden.   Na wat onderlinge afstemming met de hoveniers, over hoe we dit middel gebruiken, is er in de groep gelegenheid gegeven elkaar te informeren of te bevragen over diverse zaken die we in onze branche...

Communicatieproblemen met klanten voorkomen

Communicatieproblemen met klanten voorkomen

Communicatieproblemen met klanten voorkomen. ​Met enige regelmaat krijgen we als TuinKeur vragen binnen van hoveniers. Een vraag die we regelmatig krijgen is: ‘Hoe ga ik om een met een consument die zelf de materialen wil bestellen?’  Soms wil de consument de regie...

Uit de WhatsAppgroep – Spammail

Uit de WhatsAppgroep – Spammail

Spammail, wat zijn de gevolgen als je hierop klikt?  Nepberichten via mail, sms, of WhatsApp kan iedereen krijgen, hoe herken je deze en wat zijn de gevolgen hiervan. Nepmailtjes herken je vaak aan slecht en slordig geschreven berichten of een...

Wie is je klant?

Wie is je klant?

Heb jij jezelf wel eens afgevraagd waarom klanten jou bellen en waarom je zo druk bent? Hoe ziet jouw ideale klant eruit? Heb je een strategie die ervoor zorgt dat juist deze klanten jou bellen? Voor jouw toekomst is het belangrijk dat je inzicht hebt in je huidige...

Klachtenbemiddeling: hoe gaat TuinKeur hier mee om?

Klachtenbemiddeling: hoe gaat TuinKeur hier mee om?

Bij TuinKeur krijgen wij af en toe vragen over hoe het zit met klachten en wat TuinKeur hier mee doet. Onze procedure voor het in behandeling nemen van een klacht, die vaak per mail binnenkomt, is als volgt.We nemen direct contact op met jou, als klant van de hovenier...