Geschillenbemiddeling
Dit onderwerp bevat
Uitgelichte artikelen
Problemen voorkomen in je hoveniers offerte
Problemen voorkomen in je hoveniers offerte. Met enige regelmaat krijgen we klachten binnen van...
Communicatieproblemen met klanten voorkomen
Communicatieproblemen met klanten voorkomen. Met enige regelmaat krijgen we als TuinKeur vragen...
Wie is je klant?
Heb jij jezelf wel eens afgevraagd waarom klanten jou bellen en waarom je zo druk bent? Hoe ziet...
Klachtenbemiddeling: hoe gaat TuinKeur hier mee om?
Bij TuinKeur krijgen wij af en toe vragen over hoe het zit met klachten en wat TuinKeur hier mee...
Alle artikelen
Advies aan hoveniers: licht je offerte toe!
Goed communiceren is belangrijk. Wat je zegt, wat je bedoelt en hoe het overkomt, het kan bron van vermaak of juist ergernis zijn. Anderzijds kunnen gesproken woorden nuanceren en benadrukken. Daarom heeft TuinKeur het advies voor hoveniers: licht je offerte toe! De...
Heeft u een vraag over Geschillenbemiddeling?
Lieuwe Westra
Bedrijfsadviseur
Ik kan je helpen bij al je vragen. Neem via onderstaande knop contact met mij op en ik zal je z.s.m. te woord staan.