Een speerpunt welke in vele bedrijfsuitingen is terug te vinden.
Maar hoe is het aspect ‘service’ bij de TuinKeur-hovenier vertaald in zijn werkzaamheden?

Uw TuinKeur-hovenier staat voor u klaar

Of het nu gaat om de aanleg van een nieuwe tuin of onderhoudswerkzaamheden, uw TuinKeur-hovenier staat u graag te woord, ook al zijn de werkzaamheden afgerond.
Een tuin is altijd ‘in beweging’. In elk seizoen heeft de tuin andere behoeftes. Uw TuinKeur-hovenier staat graag voor u klaar om uw tuinwerkzaamheden op zich te nemen. Wilt u liever zelf (een deel van) de werkzaamheden uitvoeren dan staat hij u ook graag te woord.

Of het nu gaat om bemestingsadvies, snoeiadvies of het aanplanten van nieuwe planten: advies is onderdeel van de service!

Aanleg

Wanneer de TuinKeur-hovenier uw tuin heeft aangelegd, worden de werkzaamheden altijd afgesloten met een oplevering. Tijdens deze oplevering worden de verrichte werkzaamheden doorgenomen en vergeleken met de offerte. Verder zal de TuinKeur-hovenier in de periode hierna contact met u opnemen, waarbij wordt doorgenomen hoe het gaat met uw tuin. Eventuele vragen zullen worden beantwoord. Los van dit contact kunt u altijd de hovenier benaderen voor aanvullend advies.

Onderhoud

Als het gaat om onderhouds-werkzaamheden, maakt de TuinKeur-hovenier graag duidelijke afspraken met u. Dit betekent echter niet dat u de regie uit handen geeft. Werkzaamheden kunnen namelijk ook met advies (deels) zelf worden uitgevoerd. Uw TuinKeur-hovenier neemt u graag werk uit handen, maar wilt u zelf aan de slag dan wordt u met plezier op gang geholpen!

Service: omdat het gaat om uw tuinplezier!