Service: een speerpunt dat in vele bedrijfsuitingen is terug te vinden.
Maar hoe is het aspect ‘service’ bij de TuinKeur-hovenier vertaald in zijn werkzaamheden?

Uw TuinKeur-hovenier staat voor u klaar

Of het nu gaat om de aanleg van een nieuwe tuin of onderhoudswerkzaamheden, uw TuinKeur-hovenier staat u graag te woord, ook al zijn de werkzaamheden afgerond. Een tuin is altijd ‘in beweging’. In elk seizoen heeft de tuin andere behoeftes. Uw TuinKeur-hovenier staat graag voor u klaar om uw tuinwerkzaamheden op zich te nemen. Wilt u liever zelf (een deel van) de werkzaamheden uitvoeren dan staat hij u ook graag te woord.

Of het nu gaat om bemestingsadvies, snoeiadvies of het aanplanten van nieuwe planten: een advies is onderdeel van de service!

Aanleg

Wanneer de TuinKeur-hovenier uw tuin heeft aangelegd dan worden de werkzaamheden altijd afgesloten met een oplevering. Tijdens deze oplevering worden de verrichte werkzaamheden doorgenomen en vergeleken met de offerte. Verder zal de TuinKeur-hovenier in de periode hierna contact met u opnemen, waarbij wordt doorgenomen hoe het gaat met uw tuin. Eventuele vragen zullen worden beantwoord. Los van dit contact kunt u altijd de hovenier benaderen voor aanvullend advies. Uw TuinKeur-hovenier staat u graag te woord!

Onderhoud

Als het gaat om onderhoudswerkzaamheden dan maakt de TuinKeur-hovenier graag duidelijke afspraken met u. Dit betekent echter niet dat u de regie uit handen geeft. Werkzaamheden kunnen namelijk ook met ons advies (deels) zelf worden uitgevoerd. Uw TuinKeur-hovenier neemt u graag werk uit handen, maar wilt u zelf aan de slag dan wordt u met plezier op gang geholpen!

Service: omdat het gaat om uw tuinplezier!