TuinKeur. Het kwaliteitskeurmerk voor hoveniers.

TuinKeur.

Het kwaliteitskeurmerk voor hoveniers.

TuinKeur logo

Het doel van de service uren van TuinKeur

TuinKeur heeft als doel om jouw en jouw bedrijf beter te maken. Hoe pak je dat nou aan? Een eerste stap is het gebruik van de service uren van TuinKeur.

Wat zijn de service uren van TuinKeur?

Elke hovenier die is aangesloten bij TuinKeur heeft jaarlijks een aantal vrij te besteden uren. Deze uren kunnen worden ingezet om je bedrijf te verbeteren. Hierbij kan gedacht worden aan coaching (bijvoorbeeld op het gebied van rendement), marketing ondersteuning, verbetering van het verkoopproces, etc. Meer praktische voorbeelden opmaak website, ondersteuning bij Facebook, ondersteuning bij offerte opmaak etc.

Wintertijd is ontwikkeltijd

Als de klok in het najaar achteruit gaat krijgt de hovenier vaak wat meer tijd om zich weer te richten op de ontwikkeling van zijn bedrijf. Bij ons op kantoor zien we dan ook vaak een toename van aanvragen voor ondersteuning. Onze agenda’s lopen aardig vol. Heb je nog service uren welke nog niet gebruikt zijn? Geef dit dan nog tijdig aan, zodat je de uren nog functioneel kunt inzetten. De service uren zijn namelijk niet mee te nemen naar het nieuwe jaar. Laat je service uren niet ongebruikt voorbijgaan en neem contact met ons op voor het bespreken van jouw wensen!

Heeft u vragen over dit artikel?

Astrid Fehrmann
Secretariële zaken

Ik kan je helpen bij al je vragen. Neem via onderstaande knop contact met mij op en ik zal je z.s.m. te woord staan.

Meer over promotie

Wilco Thomassen

Wilco Thomassen

.,Knetterdruk! Het is eigenlijk al­tijd druk, maar dit voorjaar was het echt niet normaal. Aan alle kanten werd er aan je getrokken. Ik denk dat de mensen nog wat geld over hadden van de afgelo­pen twee coronajaren, want het kon niet op. Wel heb ik het gevoel dat alles langzaam weer iets normaler wordt en dat mensen voorzichtiger worden door de stij­gende rente en inflatie.”

Terugblik Klantendag 2022

Terugblik Klantendag 2022

Voor leden van TuinKeur werd op vrijdag 23 september de jaarlijkse Klantendag gehouden. In het pittoreske Ruinen, woonplaats van Jelle Westra, kwamen ruim 100 bezoekers uit 80 bedrijven bijeen om elkaar te ontmoeten. Er werden gesprekken gevoerd en er waren zakelijke...

Regiobijeenkomsten

Regiobijeenkomsten

Door toename van het aantal leden van TuinKeur en om tegemoet te komen aan een wens uit die kring, starten we in het najaar met Regiobijeenkomsten (studieclubs) voor leden. In kleine groepjes van 15-20 bedrijven gaan we met elkaar in gesprek in onze eigen regio. We...

Interview hovenier: HOVENIERSBEDRIJF B.A.R.T.

Interview hovenier: HOVENIERSBEDRIJF B.A.R.T.

Interview hovenier: ​In deze video zie je het interview met Bart Heremans van Hoveniersbedrijf B.A.R.T.. Benieuwd naar zijn bedrijf? Bekijk zijn website: http://hoveniersbedrijfbart.nl/ Leerzaam en gezellig. Dat waren de complimenten die het TuinKeur team kreeg haar...

Klantendag TuinKeur

Klantendag TuinKeur

TuinKeur Klantendag 2021 Op 24 september 2021 hield TuinKeur zijn klantendag. Ruim 100 klanten kwamen naar Ruinen. Met elkaar wilden ze spreken, ontspannen en zich beroepsmatig laten inspireren.In de ochtend werden bedrijfsmatige onderwerpen uiteengezet. Na de lunch...

TuinKeur geef gastles op Curio praktijkschool

TuinKeur geef gastles op Curio praktijkschool

Met veel plezier heeft TuinKeur gehoor gegeven aan de vraag van Curio Praktijkschool, vestiging in Breda, om de aftrap te geven voor het nieuwe schooljaar. Jelle Westra heeft een 3-uur durende masterclass verzorgd, waarbij ruim 50 (!) leerlingen aanwezig waren. Met...