TuinKeur. Het kwaliteitskeurmerk voor hoveniers.

TuinKeur.

Het kwaliteitskeurmerk voor hoveniers.

TuinKeur logo

Het doel van de service uren van TuinKeur

TuinKeur heeft als doel om jouw en jouw bedrijf beter te maken. Hoe pak je dat nou aan? Een eerste stap is het gebruik van de service uren van TuinKeur.

Wat zijn de service uren van TuinKeur?

Elke hovenier die is aangesloten bij TuinKeur heeft jaarlijks een aantal vrij te besteden uren. Deze uren kunnen worden ingezet om je bedrijf te verbeteren. Hierbij kan gedacht worden aan coaching (bijvoorbeeld op het gebied van rendement), marketing ondersteuning, verbetering van het verkoopproces, etc. Meer praktische voorbeelden opmaak website, ondersteuning bij Facebook, ondersteuning bij offerte opmaak etc.

Wintertijd is ontwikkeltijd

Als de klok in het najaar achteruit gaat krijgt de hovenier vaak wat meer tijd om zich weer te richten op de ontwikkeling van zijn bedrijf. Bij ons op kantoor zien we dan ook vaak een toename van aanvragen voor ondersteuning. Onze agenda’s lopen aardig vol. Heb je nog service uren welke nog niet gebruikt zijn? Geef dit dan nog tijdig aan, zodat je de uren nog functioneel kunt inzetten. De service uren zijn namelijk niet mee te nemen naar het nieuwe jaar. Laat je service uren niet ongebruikt voorbijgaan en neem contact met ons op voor het bespreken van jouw wensen!

Heeft u vragen over dit artikel?

Astrid Fehrmann
Secretariële zaken

Ik kan je helpen bij al je vragen. Neem via onderstaande knop contact met mij op en ik zal je z.s.m. te woord staan.

Meer over promotie

Terugblik regiobijeenkomsten

Terugblik regiobijeenkomsten

TuinKeur hield de afgelopen tijd regiobijeenkomsten met leden. In kleine groepjes, met andere hoveniers, de bedrijfsresultaten van het afgelopen jaar bespreken is een hele stap. Je stelt jezelf en je bedrijf kwetsbaar op. Na het analyseren van de digitale cijfers...

Regiobijeenkomsten 2023

Regiobijeenkomsten 2023

We gaan weer regiobijeenkomsten houden! Wat voor invloed heb jij als ondernemer op bedrijfsresultaten? In kleine kring van TuinKeur leden spreken we over onze cijfers. Uitgangspunt van deelname aan deze bijeenkomst is dat iedere deelnemer zijn cijfers (2021 of 2022...

Impressie workshopavond TuinKeur 2022

Impressie workshopavond TuinKeur 2022

Het is inmiddels een bekend gegeven: TuinKeur gaat jaarlijks op reis door Nederland met workshops om de hoveniers in onze branche een spiegel voor te houden. Op dit moment zijn er 14 bijeenkomsten in heel Nederland gepland, zodat iedere hovenier in zijn of haar regio...

Wilco Thomassen

Wilco Thomassen

.,Knetterdruk! Het is eigenlijk al­tijd druk, maar dit voorjaar was het echt niet normaal. Aan alle kanten werd er aan je getrokken. Ik denk dat de mensen nog wat geld over hadden van de afgelo­pen twee coronajaren, want het kon niet op. Wel heb ik het gevoel dat alles langzaam weer iets normaler wordt en dat mensen voorzichtiger worden door de stij­gende rente en inflatie.”

Terugblik Klantendag 2022

Terugblik Klantendag 2022

Voor leden van TuinKeur werd op vrijdag 23 september de jaarlijkse Klantendag gehouden. In het pittoreske Ruinen, woonplaats van Jelle Westra, kwamen ruim 100 bezoekers uit 80 bedrijven bijeen om elkaar te ontmoeten. Er werden gesprekken gevoerd en er waren zakelijke...

Regiobijeenkomsten

Regiobijeenkomsten

Door toename van het aantal leden van TuinKeur en om tegemoet te komen aan een wens uit die kring, starten we in het najaar met Regiobijeenkomsten (studieclubs) voor leden. In kleine groepjes van 15-20 bedrijven gaan we met elkaar in gesprek in onze eigen regio. We...