TuinKeur heeft als doel om jouw en jouw bedrijf beter te maken. Hoe pak je dat nou aan? Een eerste stap is het gebruik van de service uren van TuinKeur.
Wat zijn de service uren van TuinKeur?
Elke hovenier die is aangesloten bij TuinKeur heeft jaarlijks een aantal vrij te besteden uren. Deze uren kunnen worden ingezet om je bedrijf te verbeteren. Hierbij kan gedacht worden aan coaching (bijvoorbeeld op het gebied van rendement), marketing ondersteuning, verbetering van het verkoopproces, etc. Meer praktische voorbeelden opmaak website, ondersteuning bij Facebook, ondersteuning bij offerte opmaak etc.
Wintertijd is ontwikkeltijd
Als de klok in het najaar achteruit gaat krijgt de hovenier vaak wat meer tijd om zich weer te richten op de ontwikkeling van zijn bedrijf. Bij ons op kantoor zien we dan ook vaak een toename van aanvragen voor ondersteuning. Onze agenda’s lopen aardig vol. Heb je nog service uren welke nog niet gebruikt zijn? Geef dit dan nog tijdig aan, zodat je de uren nog functioneel kunt inzetten. De service uren zijn namelijk niet mee te nemen naar het nieuwe jaar. Laat je service uren niet ongebruikt voorbijgaan en neem contact met ons op voor het bespreken van jouw wensen!