TuinKeur. Het kwaliteitskeurmerk voor hoveniers.

TuinKeur.

Het kwaliteitskeurmerk voor hoveniers.

TuinKeur logo

Het doel van de service uren van TuinKeur

TuinKeur heeft als doel om jouw en jouw bedrijf beter te maken. Hoe pak je dat nou aan? Een eerste stap is het gebruik van de service uren van TuinKeur.

Wat zijn de service uren van TuinKeur?

Elke hovenier die is aangesloten bij TuinKeur heeft jaarlijks een aantal vrij te besteden uren. Deze uren kunnen worden ingezet om je bedrijf te verbeteren. Hierbij kan gedacht worden aan coaching (bijvoorbeeld op het gebied van rendement), marketing ondersteuning, verbetering van het verkoopproces, etc. Meer praktische voorbeelden opmaak website, ondersteuning bij Facebook, ondersteuning bij offerte opmaak etc.

Wintertijd is ontwikkeltijd

Als de klok in het najaar achteruit gaat krijgt de hovenier vaak wat meer tijd om zich weer te richten op de ontwikkeling van zijn bedrijf. Bij ons op kantoor zien we dan ook vaak een toename van aanvragen voor ondersteuning. Onze agenda’s lopen aardig vol. Heb je nog service uren welke nog niet gebruikt zijn? Geef dit dan nog tijdig aan, zodat je de uren nog functioneel kunt inzetten. De service uren zijn namelijk niet mee te nemen naar het nieuwe jaar. Laat je service uren niet ongebruikt voorbijgaan en neem contact met ons op voor het bespreken van jouw wensen!

Heeft u vragen over dit artikel?

Astrid Fehrmann
Secretariële zaken

Ik kan je helpen bij al je vragen. Neem via onderstaande knop contact met mij op en ik zal je z.s.m. te woord staan.

Meer over promotie

TuinKeur en Meerwaarde

TuinKeur en Meerwaarde

Jullie zijn werkzaam in een branche waarin veel collega’s actief zijn. Het werkaanbod is groot maar gelukkig zijn er weinig hoveniers die thuis zonder werk zitten.  De dagelijkse spanning tussen voldoende werk hebben en voldoende verdienen merken we in de vele...

TuinKeur overtuigt consument

TuinKeur overtuigt consument

Het kiezen van een consument voor een product of dienst is altijd moeilijk, vooral als het om hoge bedragen gaat zoals bij het inschakelen van een hovenier. Als je tuin wordt aangelegd wil je dat dit in een keer goed gebeurt. Je wilt als consument geen moeilijkheden,...

TuinKeur naar de consument

TuinKeur naar de consument

Nieuw in 2015: Tuin(Keur) plezier: Lieuwe helpt! In het verlengde van een bredere focus op de consument zal vanaf 2015 collega Lieuwe Westra ingezet worden als tuinadviseur van TuinKeur. Het belangrijkste doel hiervan is om TuinKeur als keurmerk voor hoveniers een gezicht te geven bij de consument. Lieuwe rondde zijn opleiding als vakbekwaam hovenier af […]