TuinKeur en Meerwaarde
Jullie zijn werkzaam in een branche waarin veel collega’s actief zijn. Het werkaanbod is groot maar gelukkig zijn er weinig hoveniers die thuis zonder werk zitten. De dagelijkse spanning tussen voldoende werk hebben en voldoende verdienen merken we in de vele gesprekken met hoveniers.
‘De race naar de bodem’ zo wordt onderweg gesproken over het bepalen van de prijzen. Er is altijd wel iemand die goedkoper kan. Moet je daar in mee gaan? TuinKeur zegt van niet!
We zijn, naast de coaching en begeleiding van ondernemers heel actief op de consumentenmarkt door onze leden te promoten als deskundig, betrouwbaar en betaalbaar. Hoe we dat doen? Door artikelen te schrijven in Groei en Bloei, Tuinseizoen, Tuinontwerp en Buitenleven. Bladen die consumenten lezen om ideeën op te doen. Door te zorgen dat ons platform TuinKeur.nl meer en meer bezoekers krijgt. Nu al ruim 60.000 per maand. Door actief onze pagina op Facebook te beheren met nu al ruim 8.000 fans. Door recensies op HovenierNederland.nl te stimuleren waardoor meer en meer consumenten op zoek gaan naar een TuinKeur hovenier in hun regio. Nu al maandelijks 10.000 zoekopdrachten.
Het TuinKeur team zet alle middelen in om de consument te informeren en te overtuigen dat ‘meerwaarde’ vertaald kan worden in service en betrouwbaarheid. Kwaliteit met het gevoel dat je met jouw keuze een vakman hebt met een eerlijke prijs.
Ons doel is om samen met jou niet in te zetten op ‘de race naar de bodem’ maar op het leveren van kwaliteit tegen een eerlijke prijs.