TuinKeur. Het kwaliteitskeurmerk voor hoveniers.

TuinKeur.

Het kwaliteitskeurmerk voor hoveniers.

TuinKeur logo

TuinKeur naar de consument

Nieuw in 2015: Tuin(Keur) plezier: Lieuwe helpt!

In het verlengde van een bredere focus op de consument zal vanaf 2015 collega Lieuwe Westra ingezet worden als tuinadviseur van TuinKeur. Het belangrijkste doel hiervan is om TuinKeur als keurmerk voor hoveniers een gezicht te geven bij de consument.

Lieuwe rondde zijn opleiding als vakbekwaam hovenier af in 1985 en is sinds die tijd actief in de groene branche. In 2007 is Lieuwe begonnen bij TuinKeur. Door zijn jarenlange ervaring staat hij erg dicht bij de dagelijkse praktijk van hoveniers en ook de vraagstukken die zij tegenkomen op de werkvloer en in de praktijk. Veel voorkomende werkzaamheden van Lieuwe zijn dan ook de praktijk-coaching van aangesloten hoveniers en hij is ook de eerste contactpersoon voor consumenten bij klachten.

Vanaf 2015 zal Lieuwe dus te zien zijn in meerdere uitingen van TuinKeur naar de consument. Hierbij kunt u denken aan diverse sociale media, folders, flyers en tuintips. Ten behoeve van deze campagne zullen diverse fotoshoots worden georganiseerd om passende beelden uit de praktijk te maken.

Vanzelfsprekend zal hij duidelijk herkenbaar zijn als TuinKeur-hovenier!

www.tuinkeur.nl

Heeft u vragen over dit artikel?

Astrid Fehrmann
Secretariële zaken

Ik kan je helpen bij al je vragen. Neem via onderstaande knop contact met mij op en ik zal je z.s.m. te woord staan.

Meer over promotie

Terugblik regiobijeenkomsten

Terugblik regiobijeenkomsten

TuinKeur hield de afgelopen tijd regiobijeenkomsten met leden. In kleine groepjes, met andere hoveniers, de bedrijfsresultaten van het afgelopen jaar bespreken is een hele stap. Je stelt jezelf en je bedrijf kwetsbaar op. Na het analyseren van de digitale cijfers...

Regiobijeenkomsten 2023

Regiobijeenkomsten 2023

We gaan weer regiobijeenkomsten houden! Wat voor invloed heb jij als ondernemer op bedrijfsresultaten? In kleine kring van TuinKeur leden spreken we over onze cijfers. Uitgangspunt van deelname aan deze bijeenkomst is dat iedere deelnemer zijn cijfers (2021 of 2022...

Impressie workshopavond TuinKeur 2022

Impressie workshopavond TuinKeur 2022

Het is inmiddels een bekend gegeven: TuinKeur gaat jaarlijks op reis door Nederland met workshops om de hoveniers in onze branche een spiegel voor te houden. Op dit moment zijn er 14 bijeenkomsten in heel Nederland gepland, zodat iedere hovenier in zijn of haar regio...

Wilco Thomassen

Wilco Thomassen

.,Knetterdruk! Het is eigenlijk al­tijd druk, maar dit voorjaar was het echt niet normaal. Aan alle kanten werd er aan je getrokken. Ik denk dat de mensen nog wat geld over hadden van de afgelo­pen twee coronajaren, want het kon niet op. Wel heb ik het gevoel dat alles langzaam weer iets normaler wordt en dat mensen voorzichtiger worden door de stij­gende rente en inflatie.”

Terugblik Klantendag 2022

Terugblik Klantendag 2022

Voor leden van TuinKeur werd op vrijdag 23 september de jaarlijkse Klantendag gehouden. In het pittoreske Ruinen, woonplaats van Jelle Westra, kwamen ruim 100 bezoekers uit 80 bedrijven bijeen om elkaar te ontmoeten. Er werden gesprekken gevoerd en er waren zakelijke...

TuinKeur en Meerwaarde

TuinKeur en Meerwaarde

Jullie zijn werkzaam in een branche waarin veel collega’s actief zijn. Het werkaanbod is groot maar gelukkig zijn er weinig hoveniers die thuis zonder werk zitten.  De dagelijkse spanning tussen voldoende werk hebben en voldoende verdienen merken we in de vele...