TuinKeur overtuigt consument
Het kiezen van een consument voor een product of dienst is altijd moeilijk, vooral als het om hoge bedragen gaat zoals bij het inschakelen van een hovenier. Als je tuin wordt aangelegd wil je dat dit in een keer goed gebeurt. Je wilt als consument geen moeilijkheden, je wilt gewoon simpelweg een mooie tuin waar je van kunt genieten.
De keuze wordt makkelijker gemaakt wanneer consumenten de dienst herkennen als betrouwbaar en ze een goede beoordeling met eerlijke reviews van het bedrijf kunnen vinden. Op beide vlakken kan TuinKeur helpen. Een TuinKeur certificatie garandeert de consument dat de aangesloten hoveniers kwaliteit leveren. Daarnaast fungeert TuinKeur als helpdesk en klachtencommissie om iedereen, hoveniers en consumenten, van de juiste informatie te voorzien en te helpen waar nodig. Zo worden consumenten ontzorgd in hun hovenierskeuze, en staan de aangesloten hoveniers hoger aanschreven.
Naast deze zekerheden biedt TuinKeur ook andere voordelen aan hoveniers. Zo krijgen aangesloten hoveniers onder andere ook:
- ondersteuning in personeelszaken;
- één op één coaching over het verbeteren van je bedrijfsvoering en verkoopproces;
- online marketing ondersteuning;
- een review systeem;
- TuinKeur Pro, hét software systeem voor hoveniers met training en handleiding.
TuinKeur helpt hoveniersbedrijven groeien, haalt twijfels weg en geeft vertrouwen bij consumenten. Met het TuinKeur keurmerk kan iedereen gerust zijn dat er kwaliteit wordt geleverd.