TuinKeur. Het kwaliteitskeurmerk voor hoveniers.

TuinKeur.

Het kwaliteitskeurmerk voor hoveniers.

TuinKeur logo

Interview hovenier: HOVENIERSBEDRIJF B.A.R.T.

Interview hovenier: HOVENIERSBEDRIJF B.A.R.T.

door | okt 19, 2021 | Over ons zakelijk, Promotie

Interview hovenier: ​In deze video zie je het interview met Bart Heremans van Hoveniersbedrijf B.A.R.T.. Benieuwd naar zijn bedrijf? Bekijk zijn website: http://hoveniersbedrijfbart.nl/

Leerzaam en gezellig. Dat waren de complimenten die het TuinKeur team kreeg haar ledendag in Ruinen op 24 september jl. Vooraf werd, in de groepsapp van TuinKeur, het team (Jelle!) al gekscherend uitgedaagd: waarom geen BBQ bij Jelle in de tuin deze zomer? Met deze uitdaging op zak, werd besloten een ledendag te organiseren op een mooie groene locatie in Ruinen, Buitencentrum de Poort.
 
Ongeveer 100 bezoekers konden ’s ochtends deelnemen aan een plenair programma. Diverse onderwerpen die leven in onze branche werden benoemd: berekening tarieven, ontwikkeling tarieven, cao-wetenswaardigheden, personeelsinvulling, wat verdien je en zou je willen verdienen en de pensioenvoorziening. Een uitgelicht onderwerp, dat verzorgd werd door Sytske Spoelstra, ging over ‘Stress’. In hoeverre heb je er last van? Wat bezorgt je stress? Hoe ervaar je het? En, wat doe je als je stress ervaart? 
 
TuinKeur heeft op haar leden dag een interview gehouden met Hoveniersbedrijf B.A.R.T. – Bart Heremans. Bart neemt jullie mee in zijn ervaring met TuinKeur. Bekijk onze Hovenier in Beeld playlist: https://www.youtube.com/playlist?list… 
 
Meer interessante artikelen lezen? Klik dan hier.

Heeft u vragen over dit artikel?

Astrid Fehrmann
Secretariële zaken

Ik kan je helpen bij al je vragen. Neem via onderstaande knop contact met mij op en ik zal je z.s.m. te woord staan.

Meer over promotie

TuinKeur overtuigt consument

TuinKeur overtuigt consument

Het kiezen van een consument voor een product of dienst is altijd moeilijk, vooral als het om hoge bedragen gaat zoals bij het inschakelen van een hovenier. Als je tuin wordt aangelegd wil je dat dit in een keer goed gebeurt. Je wilt als consument geen moeilijkheden,...

Het doel van de service uren van TuinKeur

Het doel van de service uren van TuinKeur

TuinKeur heeft als doel om jouw en jouw bedrijf beter te maken. Hoe pak je dat nou aan? Een eerste stap is het gebruik van de service uren van TuinKeur. Wat zijn de service uren van TuinKeur? Elke hovenier die is aangesloten bij TuinKeur heeft jaarlijks een aantal vrij te besteden uren. Deze uren kunnen […]

TuinKeur naar de consument

TuinKeur naar de consument

Nieuw in 2015: Tuin(Keur) plezier: Lieuwe helpt! In het verlengde van een bredere focus op de consument zal vanaf 2015 collega Lieuwe Westra ingezet worden als tuinadviseur van TuinKeur. Het belangrijkste doel hiervan is om TuinKeur als keurmerk voor hoveniers een gezicht te geven bij de consument. Lieuwe rondde zijn opleiding als vakbekwaam hovenier af […]