TuinKeur. Het kwaliteitskeurmerk voor hoveniers.

TuinKeur.

Het kwaliteitskeurmerk voor hoveniers.

TuinKeur logo

Klantendag TuinKeur

Klantendag TuinKeur

okt 6, 2021

TuinKeur Klantendag 2021

Op 24 september 2021 hield TuinKeur zijn klantendag. Ruim 100 klanten kwamen naar Ruinen. Met elkaar wilden ze spreken, ontspannen en zich beroepsmatig laten inspireren.
In de ochtend werden bedrijfsmatige onderwerpen uiteengezet. Na de lunch was er tijd voor een fietstocht door landelijk en zonnig Ruinen. De dag werd afgesloten met een barbecue.

Conclusie TuinKeur Klantendag:

Leerzaam en gezellig. Dat waren de complimenten die het TuinKeur team kreeg over haar ledendag in Ruinen op 24 september jl. Vooraf werd, in de groepsapp van TuinKeur, het team al gekscherend uitgedaagd. Waarom kon er geen BBQ worden gehouden in de tuin deze keer? Met deze uitdaging op zak, werd besloten de TuinKeur Ledendag te organiseren op een mooie groene locatie in Ruinen. Het werd Buitencentrum de Poort. Ongeveer 100 bezoekers konden ‘s ochtends deelnemen aan een plenair programma.

Gespreksonderwerpen.

Diverse onderwerpen die leven in onze groene branche en onder hoveniers werden benoemd. Gesproken werd over de berekening van je persoonlijke tarief, en de ontwikkeling van de tarieven in economisch opzicht. Verder waren er cao-wetenswaardigheden over de registratie van voertuigen, het jaarurenmodel, het wettelijk vastgestelde bevallingsverlof en de invulling van je personeel. Verder kwamen aan bod wat we zoal verdienen en wat je wellicht zou willen verdienen om ook een goede pensioenvoorziening te hebben.

Ontspanning op de TuinKeur Klantendag.

Na een uitgebreide lunch werd op de fiets een bezoek gebracht aan Tuinproject De Heerlyckheid, Wijngaard Runa en de schaapskooi in Ruinen. Al fietsend en kletsend maakten we kennis met elkaar en met Drenthe! Het contact met TuinKeur maar ook met elkaar werd als zeer verrijkend ervaren. Team TuinKeur bedankt alle bezoekers! Volgend jaar gaan we het zeker herhalen!

Bijgaande video geeft een impressie!

Een uitgelicht onderwerp op deze TuinKeur Klantendag, dat we hier even uit willen lichten en op de dag zelf verzorgd werd door psycholoog Sytske Spoelstra, ging over ‘Stress’. In hoeverre heb je er last van? Wat bezorgt je stress? Hoe ervaar je het? En, wat doe je als je stress ervaart?

Heeft u vragen over dit artikel?

Astrid Fehrmann
Secretariële zaken

Ik kan je helpen bij al je vragen. Neem via onderstaande knop contact met mij op en ik zal je z.s.m. te woord staan.

Meer over promotie

TuinKeur overtuigt consument

TuinKeur overtuigt consument

Het kiezen van een consument voor een product of dienst is altijd moeilijk, vooral als het om hoge bedragen gaat zoals bij het inschakelen van een hovenier. Als je tuin wordt aangelegd wil je dat dit in een keer goed gebeurt. Je wilt als consument geen moeilijkheden,...

Het doel van de service uren van TuinKeur

Het doel van de service uren van TuinKeur

TuinKeur heeft als doel om jouw en jouw bedrijf beter te maken. Hoe pak je dat nou aan? Een eerste stap is het gebruik van de service uren van TuinKeur. Wat zijn de service uren van TuinKeur? Elke hovenier die is aangesloten bij TuinKeur heeft jaarlijks een aantal vrij te besteden uren. Deze uren kunnen […]

TuinKeur naar de consument

TuinKeur naar de consument

Nieuw in 2015: Tuin(Keur) plezier: Lieuwe helpt! In het verlengde van een bredere focus op de consument zal vanaf 2015 collega Lieuwe Westra ingezet worden als tuinadviseur van TuinKeur. Het belangrijkste doel hiervan is om TuinKeur als keurmerk voor hoveniers een gezicht te geven bij de consument. Lieuwe rondde zijn opleiding als vakbekwaam hovenier af […]